Πως θα κάνω το περιεχόμενό μου “Viral?
Η έννοια του online word-of-mouth μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για να προσελκύσουμε επισκέπτες στο website μας ή όπου φιλοξενούμε το περιεχόμενό μας. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσδιορίσουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά ώστε να γίνει το περιεχόμενό μας...
Structuring Google Shopping Campaigns
Ποια είναι η καλύτερη δομή μιας καμπάνιας Google? H Laura Collins αναλύει ποιες πρακτικές είναι καλύτερες για τους πελάτες της. Μια από τις πιο χρήσιμες δυνατότητες των διαφημίσεων Shopping campaigns είναι η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων προϊόντων κατά...