Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων: Τι σημαίνει η απόφαση της Google να διαχωρίσει το index του Web and Mobile Search

Όλες οι επιχειρήσεις πλέον έχουν σαν στόχο την Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων με στόχο την καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της Google. Η τελευταία είδηση είναι ο διαχωρισμός των αναζητήσεων Web – mobile όπως ανακοινώθηκε από τον Gary Illyes στο PubCon τον τελευταίο μήνα. Επιπλέον ο νέος κατάλογος θα είναι η κύρια μηχανή αναζήτησης της Google. Η αλλαγή θα υλοποιηθεί εντός των επόμενων μηνών, κάτι που επιβεβαιώθηκε στο  άρθρο τους webmaster central blog.

 

Επιπλέον αλλαγές που θα επηρεάσουν το SEO για το 2017

 

Μεγαλύτερες περιγραφές και τίτλοι:

Αναμένονεται η αύξηση των τίλτων σε  68-70 χαρακτήρες για desktop και 78 char για mobile SERPs. Επίσης είναι πιθανό όπως ήδη παρατηρήθηκε να εμφανίζονται 3 γραμμές περιγραφής αντί για 2.

Εξαφάνιση της ετικέτας Mobile-Friendly:

Από τις 23 Αυγούστου δεν εμφανίζεται πλέον στα αποτελέσματα αναζήτησης αν ένα website θα είναι mobile friendly. To 85% των αποτελεσμάτων είναι ήδη mobile friendly..

Αντιμετώπιση των Pop Ups:

Τα γνωστά και ενοχλητικά pop Ups έχουν πλέον αρνητική βαρύτητα στην αξιολόγηση του website μας.

AMP Update:

AMP (Accelerated Mobile Pages) είναι ένα νέο project της Google που έχει σαν στόχο να μειώσει το χρόνο φόρτωσης σελίδων σε mobile συσκευές 0.7 δευτερόλεπτα.

 Περισσότερες αλλαγές είχαν ανακοινωθεί στο Google Performance Summit

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια