Αν και η λέξη “παράνομα”, για κάποιο νέο κανόνα σχετικά με την ποιότητα των websites και την καλύτερη κατάταξη μέσω του SEO, είναι περισσότερο έντονη από την πραγματικότητα, τη χρησιμοποίησα για να αναδείξω την δύναμη της Google που της δίνει η δνατότητα να ορίζει τους κανόνες στο διαδικτυο.

Pop-ups – Τι ισχύει

Από τις 10 Ιανουαρίου, 2017, η Google θα τιμωρεί σε κατάταξη όλα τα mobile sites με ενοχλητικές προσθήκες Pop-ups, που έχουν περιγραφεί ως κάτι που προκαλεί ενόχληση στο χρήστη και παρεμποδίζει το κύριο περιεχόμενο, είτε πριν, κατά τη διάρκεια του χρήστη πρόσβαση σε αυτόν.

Έχουν δώσει τρία παραδείγματα, τα οποία κάνουν το περιεχόμενό λιγότερο προσιτό στο χρήστη:

  • Ένα αναδυόμενο παράθυρο που καλύπτει το κύριο περιεχόμενο, είτε αμέσως μετά ο χρήστης περιηγείται στη σελίδα που αρχικά ήθελε από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Ένα Pop-up που ο χρήστης πρέπει να απορρίψει για να έχει πρόσβαση στο κύριο περιεχόμενο.
  • Χρησιμοποιώντας μια διάταξη όπως η εγγραφή σε newsletter ή μια διαφήμιση στο τμήμα above-the-fold της σελίδας και το αρχικό περιεχόενο να μετακινηθεί στο κάτω μέρος.

Βέβαια μπορούμε να έχουμε ακόμη κάποια pop-ups τα οποία θα έχουν λογικό μέγεθος και θα αφήνουν το περιεχόμενο να φαίνεται ή αυτά που ειδοποιούν για τη χρήση cookies.

Πηγή: www.smartinsights.com

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια