Το τοπίο των κοινωνικών δικτύων και της χρησιμότητας τους στις επιχειρήσεις αλλάζει ραγδαία τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν για να παραμείνουμε σε υψηλό επίπεδο όσο αφορά τις πρακτικές μάρκετινγκ και διαφήμισης που εφαρμόζουμε στο στρατηγικό μας πλάνο;

Facebook

Το facebook ξεκίνησε αρχικά για κοινωνική δικτύωση μεταξύ ανθρώπων και εξελίχθηκε στην μεγαλύτερη πλατφόρμα για διαφήμιση και προβολή προϊόντων και επιχειρήσεων σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες από μαρκετίστες κοινωνικων δικτύων σε όλο τον κόσμο το facebook επιτυγχάνει το μεγαλύτερο ποσοστό ROI από όλα τα κοινωνικά δίκτυα σίγουρα διαφέρει ανάλογα την επιχείρηση σας, το προϊόν σας και τους στόχους σας αλλά αποτελεί ένα καλό ξεκίνημα.

    1. Χρήση τοπικού περιεχομένου του facebook.

Ένας τρόπος είναι να δημοσιεύουμε περιεχόμενο  όπως βίντεο στην βιβλιοθήκη στο facebook αντί να βάζουμε link από το youtube διότι το facebook έχει προτίμηση σε αυτούς που χρησιμοποιούν το δικό του περιεχόμενο αντί άλλων sites (links, videos).

  • Δημοσίευση και διαμοιρασμό περιεχομένου από άλλες σελίδες στο facebook αντί links από άλλα εξωτερικά sites.
  • Δημιουργία φωτογραφικού άλμπουμ με στόχο την χρήση αυτών των φωτογραφιών σε απευθείας δημοσιεύσεις.

    2. Βελτιστοποίηση βίντεο για καλύτερα αποτελέσματα.

Τα βίντεο σε σχέση με τις φωτογραφίες είναι πολύ πιθανόν να κερδίσουν περισσότερες προβολές και μοίρασμα μεταξύ των χρηστών της πλατφόρμας και όπως έχουμε διαπιστώσει εώς τώρα το facebook έχοντας προσθέσει και την δημοσίευση live βίντεο (άμεση μετάδοση) κατευθύνεται στο να αλλάξει την ροή των ειδήσεων και το μεγαλύτερο ποσοστό προβολής να αποτελείται από μορφή βίντεο και όχι τόσο φωτογραφιών καθώς το βίντεο τραβάει τα βλέμματα πολύ περισσότερο πιο άμεσο για τον χρήστη και πιο γρήγορο από το να ξοδέψει χρόνο να διαβάσει ένα άρθρο με τα νέα μας αλλά σε ένα βίντεο ενός λεπτού μπορούμε να συμπεριλάβουμε τα νέα μας με αυτόν τον τρόπο.

  • Χρήση της αυτόματης αναπαραγωγής διότι όταν οι χρήστες κάνουν scroll down στην ροή του newsfeed το βίντεο μας θα αρχίσει να παίζει αυτόματα με στόχο να τραβήξουμε την προσοχή των χρηστών επάνω μας.
  • Χρήση αναμετάδοσης live βίντεο όσο πιο συχνά γίνεται.
  • Επειδή είμαστε και στην εποχή όπου η κινητές συσκευές κατακλύζουν το καταναλωτικό κοινό (smartphones, tablets etc.), καλό θα είναι να συμπεριλάβουμε στα βίντεο μας και υπότιτλους καθώς οι χρήστες μπορεί να βρίσκονται σε κάποιο μέρος όπου δεν μπορούν να έχουν το τηλέφωνο τους στην μέγιστη ένταση αυτό θα δώσει την λύση να μπορούν να απολαύσουν και να καταλάβουν το νόημα και το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε μέσα από το βίντεο μας χωρίς να έχουν ήχο.

    3. Στρατηγική οργάνωση του χρόνου προώθησης των δημοσιεύσεων.

Ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα όπως ένα από αυτά είναι και το facebook ο χρόνος είναι το παν οπότε πρέπει να οργανώνουμε το ποια ώρα και πότε θα δημοσιεύουμε το περιεχόμενο μας ανάλογα με τις συνήθειες του κοινού – στόχου μας, με το facebook analytics μπορούμε να δούμε ποιες μέρες της εβδομάδας και ποιες ώρες η συνδρομητές μας είναι περισσότερο ενεργοί απέναντι μας και τότε ανάλογα με της μετρήσεις που θα λάβουμε θα στοχεύσουμε σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες, βέβαια σίγουρα πριν αποφασίσουμε να διαθέσουμε λεφτά για να βελτιστοποιήσουμε τις συγκεκριμένες δημοσιεύσεις πρέπει πρώτα να κάνουμε έλεγχο πάνω στα πόσα Like, shares, comments, έχει το συγκεκριμένο post μόλις το λύσουμε αυτό τότε μπορούμε να προχωρήσουμε με σκοπό να πάρουμε το μέγιστο αποτέλεσμα το να το δουν δηλαδή όσο περισσότεροι χρήστες είναι δυνατόν.

    4. Στοχευμένη διαφήμιση.

Αρχικά ξεκαθαρίζουμε τα δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία και τα προσθέτουμε στο setup των ρυθμίσεων της διαφήμισης μας χρησιμοποιώντας όμως και τους παρακάτω τρόπους γιατί από μόνο του αυτό δεν είναι αρκετό για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

  • Στοχεύουμε αυτούς από προηγούμενες διαφημιστικές καμπάνιες που μετατράπηκαν (conversion).
  • Στοχεύουμε ανάλογα τα ενδιαφέροντα τουλάχιστον 5 ενδιαφέροντα η λιγότερα, σχετικές λέξεις – κλειδιά η φράσεις ανά διαφημιστική καμπάνια.
  • Χρήση γεωγραφικής τοποθεσίας τύπου στόχευση (τοπικές εκδηλώσεις κτλ.)

    5. Χρήση hashtags μόνο για twitter και instagram.

Όταν χρησιμοποιούνται σωστά μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικά στο να διευρύνουν το κοινό σας στα κοινωνικά δίκτυα  η σε σχετικές συζητήσεις – αναζητήσεις της επιχείρησης σας σε μεγάλα φόρουμ η στο instagram και twitter αλλά αυτό δεν εφαρμόζεται και στο facebook όπου η ροή αποτελείται από προβολή βίντεο, ανάγνωση άρθρων, τα hashtags δεν κατέχουν τόσο σημαντικό ρόλο στην όλη διαδικασία της κατηγοριοποίησης των δημοσιεύσεων μας και που θα εμφανίζονται.

Από την άλλη μπορεί να προκαλέσει και ζημιά η χρήση hashtags στο facebook σύμφωνα με την ομάδα του facebook μια δημοσίευση με hashtags φέρνει τα χειρότερα αποτελέσματα στην κατάταξη σε αντίθεση με μια δημοσίευση χωρίς οπότε καλύτερα θα είναι να μην τα χρησιμοποιούμε η αν θέλουμε τουλάχιστον να είναι μέσα στα πλαίσια μιας καμπάνιας με συγκεκριμένους στόχους και κοινό.

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια