Το 72% των ανθρώπων εμπιστεύεται τις κριτικές που διαβάζει σαν να είναι συστάσεις των φίλων του. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι κομβικό σημείο για κάθε ξενοδοχείο η σωστή και αποτελεσματική χρήση και διαχείρισή των κριτικών των πελατών
Από 3/3/2018 έχει προστεθεί επιπλέον παρουσίαση για την διαχείριση των κριτικών ενός ξενοδοχείου.
Η ύλη που καλύπτει είναι:
Online reputation managment
Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία
Διαχείριση κριτικών Tripadvisor
Google my Business, booking.com, Facebook
Τεχνικές διαχείρισης κριτικών
Online πλατφόρμες διαχείρισης και monitoring
Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews
Δείτε την ολοκληρωμένη ύλη του σεμιναρίου για online marketing ξενοδοχείων