Είναι γεγονός πως  στις μέρες μας βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από διαφημιστικά μηνύματα, σε όποιο σημείο κι αν βρισκόμαστε. Πράλληλα η διάδοση του internet και των social media είναι μια πραγματικότητα. Αναμφίβολα επίσης  χρησιμοποιούμε το κινητό μας τηλέφωνο σε μεγάλο βαθμό, για να πλοηγηθούμε στο διαδίκτυο και φυσικά να ελέγξουμε τους λογαριασμούς μας στα social media. Κάπου εδώ λοιπόν(και όχι μόνο) κάνει την εμφάνισή του το digital marketing ή αλλιώς το διαδικτυακό marketing.

Όπως είναι γνωστό μέσω του τελευταίου επιτυγχάνεται η διαδικτυακή προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων μιας επιχείρησης στους καταναλωτές και τους δυνητικούς πελάτες της. Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει δράση το copywriting ή η κειμενογράφηση που αποτελεί βασικό κομμάτι του digital marketing.

Ως copywriting ορίζουμε τη δημιουργία κατάλληλου κειμένου, το οποίο θα προσελκύσει τους χρήστες σε διάφορα κανάλια διαφήμισης, αναφορικά στο περιεχόμενο της επιχείρησης. Εκτός από το διαφημιστικό κείμενο την τεχνική του copywriting τη συναντάμε σε ιστοσελίδες, άρθρα καθώς και σε άλλα σημεία.

Γιατί είναι σημαντικό το copywriting;

Η απάντηση τόσο απλή αλλά και τόσο σύνθετη. Εάν έχετε μία επιχείρηση σίγουρα γνωρίζετε τι σημαίνει η λέξη ανταγωνισμός ειδικότερα αν είναι ηλεκτρονικού εμπορίου.  Στο διαδίκτυο κυρίως  ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και πολλές φορές σκληρός. Εάν λοιπόν επιθυμείτε να ξεχωρίσετε με την online παρουσία σας από τους χιλιάδες ανταγωνιστές σας, τότε φυσικά καταλαβαίνετε πως το κείμενο της διαφήμισής σας θα πρέπει να είναι ιδιαίτερο και  ξεχωριστό.

Ο copywriter ή αλλιώς κειμενογράφος θα αναλάβει να συγγράψει αυτά τα κείμενα (όχι μεγάλης έκτασης) ,που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη και θα τον καταστήσουν  πελάτη σας. Η χρήση της σωστής γλώσσας, που θα τον αγγίξει, θα είναι και αυτή που θα τον κερδίσει. Τα κείμενα του copywriting είναι συνήθως sales oriented και δεν έχουν σκοπό να ενημερώσουν ή να μορφώσουν τον αναγνώστη. Η σημασία της τεχνικής του copywriting έγκειται στον τρόπο  με τον οποίο θα μπορέσει ο copywriter να κατευθύνει τους χρήστες προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Δηλαδή είναι σημαντική η δυνατότητα call-to-action ,που θα μπορέσει να εντάξει σε ένα κείμενό του, για να προσελκύσει τους χρήστες προς το συγκεκριμένο website.

Επιπλέον, ο κειμενογράφος μπορεί μέσω των κειμένων του να αυξήσει το engagement ή αλλιώς την αλληλεπίδραση των χρηστών με την εκάστοτε επιχείρηση. Αυτό το γεγονός μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης μεταξύ επιχείρησης και πελατών με σημαντικά οφέλη βέβαια και για τις δύο πλευρές.

Τέλος, η σημασία της δουλειάς του copywriting έγκειται και στα κατάλληλα SEO optimized κείμενα. Ο κειμενογράφος είναι υπεύθυνος για την παραγωγή ποιοτικού και στοχευμένου περιεχομένου, το οποίο θα περιέχει συγκεκριμένα keywords (λέξεις-κλειδιά), ώστε να είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης και τους διάφορους αλγόριθμους. Όσο πιο SEO targeted είναι το κείμενο μιας ιστοσελίδας, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και είναι πιο πιθανό να τραβήξει τα βλέμματα των χρηστών.

Eγγραφείτε στο νέο Copywriting & Digital Storytelling course και μάθετε όλα τα μυστικά.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός καλού copywriter;

  1. Συγκεκριμένη Στόχευση

Δεν είναι κάθε κοινό ίδιο. Αλλιώς θα πρέπει να είναι το κείμενο που αναφέρεται σε ένα βιβλιοπωλείο και αλλιώς θα πρέπει να είναι το κείμενο για ένα καφέ ή μπαρ. Η χρήση της γλώσσας από τον κειμενογράφο παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, καθώς αυτή είναι που θα καταφέρει να προσελκύσει το σωστό καταναλωτικό κοινό.

  • Αποφυγή υπερβολών και περιττών λέξεων

Ένας σωστός copywriter δεν χρειάζεται να καταφύγει σε υπερβολές για να περάσει το μήνυμα που επιθυμεί και να υπογραμμίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, που εκπροσωπεί, με το κείμενό του. Με απλά λόγια και ανθρώπινους όρους είναι σίγουρο πως θα καταφέρει να προσελκύσει τους χρήστες με αποτελεσματικό τρόπο.

Ειδικότερα στο διαφημιστικό κείμενο η κάθε λέξη μετράει. Οι περιττές λέξεις αναμφίβολα δεν βοηθούν και κουράζουν τον αναγνώστη. Με λίγες στοχευμένες λέξεις ο κειμενογράφος μπορεί να επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

  • Προτροπή για ανάγνωση και δράση

Αρχικά το σωστό copywriting προσελκύει τον αναγνώστη με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και τον προτρέπει να διαβάσει το κείμενο. Αναδεικνύει το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθεί και επισημαίνει τα δυνατά τους σημεία, που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Ένας τρόπος είναι η παράθεση αποδεικτικών στοιχείων και γεγονότων από πιστοποιημένες πηγές για την ενεργοποίηση των χρηστών.

Ο τελικός στόχος ενός κατάλληλα καταρτισμένου copywriter είναι να οδηγήσει το κοινό της επιχείρησης σε ανάληψη δράσης (CTA – Call to action). Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την παροχή εκπτώσεων ή κουπονιών, τα οποία θα λειτουργήσουν ως κίνητρο για την κίνηση του καταναλωτή που θα αποφέρει έσοδα στην επιχείρηση.

Συνοψίζοντας, επισημάναμε τη μεγάλη σημασία του copywriting για την digital στρατηγική μιας επιχείρησης και την κερδοφορία της. Παράλληλα καταστήσαμε κατανοητό πως το κείμενο ενός σωστού copywriter θα πρέπει να έχει αρκετά χαρακτηριστικά, ώστε να αποβεί στοχευμένο και αποτελεσματικό.

Επειδή η εύρεση του κατάλληλου copywriter δεν είναι εύκολη υπόθεση, απευθυνθείτε στην Brandpixel ,η οποία συνεργάζεται με τους πιο έμπειρους και καταξιωμένους κειμενογράφους της αγοράς.

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια