Σεμινάριο Digital Strategy

Πως να δημιουργήσω μια επιτυχημένη digital στρατηγική επιχειρήσεων

 

Πως να δημιουργήσω μια επιτυχημένη digital στρατηγική επιχειρήσεων

Αξιοποιήστε τη δύναμη του διαδικτύου με το σεμινάριο Online στρατηγικής.
Δείτε στην πράξη όλα όσα θέλετε να ξέρετε για μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα έχει θετικά αποτελέσματα!

 

Για φοιτητές, ανέργους και εργαζόμενους με περιορισμένο χρόνο
Για επαγγελματίες που θέλουν άριστη εκπαίδευση και πρακτική
Για όσους προγραμματίζουν το online πλάνο της επιχείρησής τους
Για επαγγελματίες και στελέχη που θέλουν συνεχή πρόσβαση, ανανεώσεις και support

Το σεμινάριο Digital Στρατηγικής

Βιντεομαθήματα

Ώρες βαθμολόγηση

Μελέτη οπουδήποτε

Μήνες διαθέσιμα

100% στην πράξη

Σημειώσεις - παρουσιάσεις

Άτοκες δόσεις

Ώρες μάθημα μηνιαία

Επίλυση αποριών με email

Ώρες εξάσκηση

Τρόποι πληρωμής

Ερωτήσεις Υποστήριξη

Αποκτήστε αναγνωρισμένη στην αγορά εργασίας πιστοποίηση

Πιστοποίηση από την DIGITALENT GREECE

Πιστοποίηση ACTA, Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Η πιστοποίηση ACTA δεν αφορά τα short courses, αλλά τα ολοκληρωμένα σεμινάρια που αναγράφεται η σχετική πληροφορία

Digitalent Greece
είναι πιστοποιημένος φορέας εκπαίδευσης:
Τεχνοβλαστός 

Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ QTL_DIGITALENT GREECE
Ready2Work
Ready2Grow
Πως θα αποκτήσω την πιστοποίηση της Digitalent Greece

Για να αποκτήσετε την πιστοποίηση χρειάζεται να συμπληρώσετε όλες τις ενότητες, τις εργασίες, αλλά και το τεστ 100 ερωτήσεων με βάση 70%. Το πιστοποιητικό δεν χρειάζεται ανανέωση

Πως θα αποκτήσω την πιστοποίηση ACTA

H Digitalent Greece είναι πιστοποιημένος φορές εκπαίδευσης από την ACTA. Για να αποκτήσετε την πιστοποίηση ACTA θα πρέπει να ολοκληρώσετε ένα από τα σεμινάρια που αναφέρουν ότι υπάρχει πιστοποίηση ACTA.

Η πιστοποίηση ενδέχεται να έχει μικρή επιβάρυνση.

Πως θα αποκτήσω Google ads Certification της Google

Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Academy for Ads. Θα επιλέξετε το Fundamentals Exam και ένα Additional Exam (Search, Display, Mobile, Video, Shopping)

Πως θα αποκτήσω Analytics Certification της Google

Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Analytics Academy. Θα επιλέξετε το Google Analytics Qualification Exam, που αποτελείται από 70 ερωτήσεις σε 90 λεπτά. Η βάση είναι το 80% και έχει διάρκεια 18 μήνες.

Μπορώ να αποκτήσω πιστοποίηση OMCA™ Certification for Digital Marketers

Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να προγραμματίσετε την εξέταση και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα

Μπορώ να αποκτήσω πιστοποίηση ECDL?

Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να βρείτε ένα εξεταστικό κέντρο και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα

Μπορώ να αποκτήσω επίσημη πιστοποίηση Facebook?

Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα

Μπορώ να αποκτήσω διενθείς πιστοποιήσεις?

Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει να βρείτε κάποιο αναγνωρισμένο για την χώρα που σας ενδιαφέρει και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα κατόπιν επικοινωνίας με τον φορέα

Πιστοποιήστε το ταλέντο σας

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Digital Στρατηγικής

*μόνο στην Digitalent

5e-Digitalent-Strategy-L
Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Καθορισμός στόχων

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Έρευνα με τη χρήση εργαλείων Google

Παράγοντες που θα καθορίσουν την στρατηγική

Εξήγηση χρήσης εργαλείων:

  1. Google Trends
  2. Keywords Planner
  3. Consumer Barometer
  4. Ημερολόγια
Μελέτη ανταγωνισμού

Εργαλεία μελέτης ανταγωνισμού

Google Analytics

Συγκρίσεις ζήτησης

Στατιστικά διαφημίσεων

Alerts, Brand mentions

Επιλογή καναλιών διαφήμισης
Σύνταξη πλάνου - Κοινό

Έρευνες καταναλωτών

Buyer Personas για καλύτερο digital marketing

Καθορισμός κοινού στόχευσης και γιατί είναι σημαντικό

Επιλογή μέσων διαφήμισης

Σε πιο κανάλι αξίζει να επενδύσουμε διαφημιστικά και γιατί

Πως κάνουμε το πλάνο και με ποια κριτήρια

Πρακτικό παράδειγμα

Σχεδιάγραμμα στρατηγικής

Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών

Δημιουργία Funnel

Επιλογή δεικτών KPIs ανά κανάλι πρώθησης

CLV Customer Lifetime Value - Αξία πελάτη

Target CPA - Πως θα καθορίσουμε την στρατηγική μας στη BID των διαφημίσεων

Εργασία

Εργασία στην πράξη με καθοδήγηση του εισηγητή

Στελέχη που το παρακολούθησαν

Γιώργος Δ.

e-shop

“Είδα πόσο σημαντικό για την επιχείρισή μου είναι το digital marketing”
Σάκης Π

Υπηρεσίες τουρισμού

“Είδα τι πρέπει να κάνω για να ξεκινήσω την επιχείρισή μου oline. Χρησιμοποίησα και τις υπηρεσίες”
Σοφία Π

Hotel marketing

“Η δουλειά μου είναι απαιτητική στο digital marketing, αλλά εφαρμόζω με επιτυχία όσα έμαθα”

Εισηγητής των σεμιναρίων.

Με εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2001 και στην online διαφήμιση από το 2010 όπου ίδρυσε την BranDPixeL και την HotelWise, έχει δημιουργήσει online στρατηγική αρκετών εταιρών στο χώρο της εκπαίδευσης, των ξενοδοχείων και του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ενεργό μέλος της ομάδας digital marketing του Marketing Club.

Google Partner από το 2010 & Hubspot provider

Έχει εκπαιδεύσει πάνω στο digital marketing πολλούς επαγγελματίες τμημάτων marketing μεγάλων εταιριών, στελεχών διαφημιστικών εταιριών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν επιμορφωθεί και έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους αλλά και σπουδαστές του τμήματος τουρισμού των ΔΕΛΤΑ 360.

Lazaros Psiloutsikos

Εισηγητής

Digital Marketing Consultant & Instructor | Hotel Digital Strategist

Παρακολουθήστε τα μαθήματα email marketing. Αποκτήστε τα πιο πολύτιμα business skills!

Masterclass

Το σεμινάριο που βλέπετε περιέχεται στο ολοκληρωμένο Digital Marketing Masterclass μαζί με πολύ σημαντικές ενότητες και καλύτερη τιμή ανά ενότητα

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
  • Sorry, this product cannot be purchased.
0
SkillShop
Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια