
Digital marketing Workshop | Crash Course – ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Online Marketing | IΩΑΝΝΙΝΑ
Πως να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη Digital Marketing στρατηγική και να την υλοποιήσουμε με επιτυχία
Στο σεμινάριο θα μάθετε να δημιουργείτε μια ολοκληρωμένη στρατηγική και να την εφαρμόσουμε στην πράξη.
Η δομή του σεμιναρίου
1 3 μήνες E-learning: Μετά την εγγραφή σας ξεκινάτε άμεσα με 3 μήνες απεριόριστη εξάσκηση μέσω e-learning στις ενότητες Google ads & Social media.
2 Μέχρι την ημερομηνία του Workshop μπορείτε να προχωρήσετε στην ύλη με ειδική καθοδήγηση μέσω ασύγχρονης εκπαίδευσης βήμα-βήμα και να συγκεντρώσετε ερωτήσεις και απορίες
3 Crash Course : Το Workshop περιλαμβάνει 16 ώρες μάθημα με διαλείμματα με πρακτική εξάσκηση σε 2 ημέρες. Το πρόγραμμα υπάρχει στο τέλος της σελίδας και θα προσαρμοστεί με βάση και τις ανάγκες των συμμετεχόντων
4 Μετά το workshop ακολουθεί η ολοκλήρωση των εργασιών του e-learning, η βαθμολόγησή τους και η επίλυση αποριών
5 Ακολουθεί η πιστοποίηση παρακολούθησης του σεμιναρίου αλλά και των 2 ενοτήτων με e-learning (Google ads, Social media). Σε κάθε περίπτωση θα έχετε βοήθεια και σε μελλοντικά projects αν χρειαστεί.
Τι θα μάθουμε από το σεμινάριο:
- Να κάνουμε έρευνα αγοράς, ζήτησης και ανταγωνισμού
- Να δημιουργούμε τα προφίλ των πελατών μας
- Να υλοποιούμε μια στρατηγική περιεχομένου σε social media
- Να υλοποιούμε στην πράξη μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια σε social media
- Να υλοποιούμε μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια σε Google ads
Στα διαλείμματα θα υπάρχει χρόνος για συζήτηση και networking με coffee & snack breaks
Σε ποιον απευθύνεται το σεμινάριο:
- Σε όλους όσους θέλουν να αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις Digital Marketing
- Σε όσους θέλουν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα στο χώρο του Digital marketing
- Σε στελέχη Marketing και όχι μόνο που θέλουν να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες στον τομέα του Digital Marketing
- Σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να μάθουν να δημιουργούν μόνοι τους καμπάνιες στο Digital Marketing
- Σε φοιτητές που θέλουν ένα πλούσιο και δυνατό βιογραφικό

Hourly Schedule
ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ: 1η ώρα
- -
- Digital strategy
- Έρευνα αγοράς
- -
- Digital strategy
- Μελέτη ανταγωνισμού
2η ώρα
- -
- Digital strategy
- Δημιουργία προφίλ πελατών
3η ώρα
- -
- Social Media
- Στρατηγική περιεχομένου
- -
- Coffee Break
4η ώρα
- -
- Social Media
- Instagram, Pinterest, Linkedin
5η ώρα
- -
- Social Media
- Διαφημίσεις Facebook - Account
6η ώρα
- -
- Social Media
- Δημιουργία διαφημίσεων
- -
- Snack Break
7η ώρα
- -
- Social Media
- Remarketing
- -
- Social Media
- Χρήση και ρύθμιση pixel
8η ώρα
- -
- Social Media
- Διαδραστική άσκηση
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ: 1η ώρα
- -
- Google ads
- Ρϋθμιση, δομή λογαριασμού
2η ώρα
- -
- Google ads
- Διαφημίσεις αναζήτησης
3η ώρα
- -
- Google ads
- Διαφημίσεις display
- -
- Google ads
- Διαφημίσεις Video
- -
- Coffee Break
4η ώρα
- -
- Google ads
- Remarketing
5η ώρα
- -
- Google ads
- Διαδραστική άσκηση
6η ώρα
- -
- Digital strategy
- Ολοκληρωμένη πρακτική εξάσκηση
- -
- Snack Break
7η ώρα
- -
- Digital strategy
- Ολοκληρωμένη πρακτική εξάσκηση
8η ώρα
- -
- Ερωτήσεις
- Απορίες, συζήτηση
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
-
Lazaros PsiloutsikosDigital Marketing Consultant & Instructor | Digital Strategist
Με εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2001 και στην online διαφήμιση από το 2009 όπου ίδρυσε την BranDPixeL, έχει δημιουργήσει online στρατηγική αρκετών εταιρών στο χώρο της εκπαίδευσης, των ξενοδοχείων και του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ενεργό μέλος της ομάδας digital marketing του Marketing Club.
Google Partner | Hubspot Solutions provider | Bing Ads Accredited Professional
Έχει εκπαιδεύσει πάνω στο digital marketing πολλούς επαγγελματίες τμημάτων marketing μεγάλων εταιριών, στελεχών διαφημιστικών εταιριών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν επιμορφωθεί και έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους αλλά και σπουδαστές του τμήματος τουρισμού των ΔΕΛΤΑ 360.
