Google Advertising Masterclass | Elearning
150
8
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
1
ΔΙΑΡΚΕΙΑ (ΜΗΝΕΣ)
3
100%
3
(ΕΩΣ) ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ
2
ΩΡΕΣ LIVE ΜΑΘΗΜΑ
100%
Πληροφορίες Σεμιναρίου
Διαφήμισε την Επιχείρησή σου ή Ξεκίνα νέα καριέρα ως Digital Marketer χρησιμοποιώντας τα κορυφαία προϊόντα της Google
Ένα ολοκληρωμένο Interactive σεμινάριο στα προϊόντα της Google που γίνεται εξ αποστάσεως.
Μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα και να μελετάτε στους δικούς σας χρόνους από το γραφείο σας.
- Επιλέγετε το δικό σας project
- Εργάζεστε σε πραγματικές συνθήκες
- Δημιουργείτε επαγγελματικό πλάνο
- Χρησιμοποιείτε στην πράξη κορυφαία εργαλεία
- Έχετε πάντα δίπλα σας ένα έμπειρο καθηγητή
Πληροφορίες σεμιναρίου
Διαφήμισε την Επιχείρησή σου ή Ξεκίνα νέα καριέρα ως Digital Marketer χρησιμοποιώντας τα κορυφαία προϊόντα της Google
Google ads & Google Analytics 4
- 120 βιντεομαθήματα με οδηγούς βήμα-βήμα
- 4+ Εργασίες στην πράξη
Επιπλέον πρόσβαση στο Digital Strategy Course για να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική.
- 50 βιντεομαθήματα με οδηγούς βήμα-βήμα
- 4 Εργασίες στην πράξη
- Templates για δική σας χρήση σε μελλοντικά projects
Τρόπος παρακολούθησης σεμιναρίου
Το σεμινάριο γίνεται:
Το σεμινάριο γίνεται:
- Ασύγχρονα με ένα ολοκληρωμένο και εύκολο portal εκπαίδευσης
- 2 ώρες μάθημα αποριών κάθε μήνα. Με κάθε εγγραφή στο σεμινάριο μπορείτε να συμμετέχετε πάντα στην DIGIDAY, ακόμα και μετά το τέλος του σεμιναρίου.
Ύλη του σεμιναρίου
Google Ads:
- Δομή λογαριασμού – Πως δημιουργούμε έναν άψογο λογαριασμό
- Έρευνα – Πως θα επιλέξουμε keywords, διαφημίσεις, στρατηγική προσφορών
- Search ads
- Display ads
- Youtube ads
- Remarketing
- Dynamic Remarketing ads (Με προϊόντα)
- Google shopping ads
- Βελτιστοποίηση Αυτοματοποίηση λογαριασμού
Google Analytics 4:
- Ρύθμιση λογαριασμού
- Σημαντικά reports
- Αξιοποίηση αποτελεσμάτων
- Remarketing
- Δημιουργία Κοινών
- Σύνδεση με Google ads
- E-commerce. Αξιοποίηση για περισσότερα έσοδα eshop
- Ρύθμιση στόχων
- Advanced ρυθμίσεις – KPIs
Online Strategy
- Καθορισμός στόχων
- Μελέτη ανταγωνισμού
- Επιλογή καναλιών διαφήμισης
- Σύνταξη πλάνου – Κοινό
- Επιλογή μέσων διαφήμισης
- Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών
- Εργασία
Σε ποιούς απευθύνεται
Το σεμινάριο είναι ιδανικό για ιδιοκτήτες eshop & επιχειρήσεων, διαφημιστές & ενδιαφερόμενους για καριέρα στον κλάδο της Διαφήμισης
Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων & e-shop που θέλουν να αξιοποιήσουν την δύναμη των Google ads & Google Analytics για την επιχείρησή τους ή για να συνεργάζονται αποτελεσματικότερα με ένα digital agency.
Σε στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται ή θέλουν να εργαστούν στον κλάδο του online διαφήμισης.
Σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων, γραφίστες, διαφημιστικά γραφεία, κ.λπ.)
Που μπορείτε να εργαστείτε
Μπορείτε να εργαστείτε όπως πολλοί άλλοι πιστοποιημένοι από εμάς συνάδελφοι ως:
Ως Digital Marketers μπορείτε να αναλάβετε θέσεις όπως:
- PPC manager
- SEM manager
180€Enroll
Μας εμπιστεύτηκαν
Amazing Webinars in Digital Marketing!”
Thank you Digitalent Greece for the amazing Webinars in Digital Marketing! #digitalmarketing #webinars #thankyou
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Digital Marketing ή απλά να μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους διαδικτυακά!
Πλήρες και αναλυτικό. Σε ξεκινάει από τα βασικά και βήμα-βήμα σε φτάνει σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Η επικοινωνία με τον καθηγητή ήταν άμεση για κάθε ένα ξεχωριστά
180€Enroll
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
-
Lazaros PsiloutsikosDigital Strategist & Data Analyst
Με εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2001 και στην online διαφήμιση από το 2009 όπου ίδρυσε την BranDPixeL, έχει δημιουργήσει online στρατηγική εταιρειών στο χώρο της εκπαίδευσης, των ξενοδοχείων και του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ενεργό μέλος της ομάδας digital marketing του Marketing Club.
Google Partner | Hubspot Solutions provider | Mailchimp Partner
Το 2016 ίδρυσε την Digitalent Greece. Ένα εκπαιδευτικό οργανισμό για εκπαίδευση στελεχών με σύγχρονα digital skills. Έχει εκπαιδεύσει πάνω στο digital marketing πολλούς επαγγελματίες τμημάτων marketing μεγάλων εταιρειών, στελεχών διαφημιστικών εταιριών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν επιμορφωθεί και έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους αλλά και σπουδαστές τμημάτων τουρισμού και εστίασης.