Τι είναι Facebook Aggregated Event Measurement

Είναι ένας νέος τρόπος καταγραφής των events από το Facebook ώστε να λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για την βελτιστοποίηση των διαφημίσεων. Είναι ένα σύστημα καταγραφής που απευθύνεται αρχικά στους χρήστες iOS14, όπου πλέον θα απαιτείται η αποδοχή των πληροφοριών που θα μοιράζονται στις εφαρμογές μέσω ενός μηνύματος που θα εμφανίζεται.

Για να αντιμετωπίσει το Facebook την πιθανή απώλεια δεδομένων προχώρησε στην δημιουργία της καταγραφής Aggregated Event Measurement για τους χρήστες χρήστες iOS14, αλλά μελλοντικά ίσως γενικευτεί. Είναι προτιμότερο να γίνεται η καταγραφή των events με τη χρήση του Conversions API ώστε να μην εξαρτάται η καταγραφή τους από το browser

Τα events είναι πληροφορίες όπως η προσθήκη στο καλάθι κάποιων προϊόντων ή η συμπλήρωση μιας φόρμας στο website

Πως ρυθμίζονται τα νέα events?

Δείτε τα βήματα στον οδηγό που ακολουθεί:

Membership Required

You must be a member to access this content.

View Membership Levels

Already a member? Log in here

Σχετικές αναφορές

https://www.facebook.com/business/help/721422165168355

https://www.facebook.com/business/help/422408905612648

https://developers.facebook.com/blog/post/preparing-partners-ios-14

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια