Οι βασικές αλλαγές σε Google Analytics & Google AdWords όπως ανακοινώθηκαν στο Google Performance Summit 2016

Στις 24 Μαίου 2016 η Google ανακοίνωσε βασικές αλλαγές στις πολύτιμες για τις επιχειρήσεις πλατφόρμες Google Analytics & Google AdWords. Νέες μορφές διαφημίσεων, mobile bids αλλά και αλλαγή σχεδιασμού.

Google Adwords

  • Οι διαφημίσεις θα έχουν ένα τίτλο με 30 χαρακτήρες αντί 25 που έχει τώρα και αντί για δυο περιγραφές με 35 χαρακτήρες θα μπορούμε να προσθέσουμε μια περιγραφή των 80 χαρακτήρων.
  • Οι display διαφημίσεις θα είναι responsive.
  • Θα γίνει διαχωρισμός του bidding για κινητά και συσκευές tablet για προσαρμοσμένη προσφορά.
  • Θα είναι διαθέσιμο κοινό Similar Audience για Search διαφημίσεις.
  • Ο σχεδιασμός θα είναι αρκετά ανανεωμένος

adwords changes

 

Google Analytics

Εκτός από την ανανεωμένη mobile εφαρμογή η Google ήδη δημιούργησε την Google Analytics Suite 360 με την δωρεάν έκδοση του Data Studio 360. Διαθέσιμα είναι τα  Google Analytics 360 (πρώην Premium), Attribution 360 (πρώην Adometry), Audience Center 360, και Tag Manager 360.

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια