Το Google Shopping επιτρέπει στους πελάτες σας να  βρουν εύκολα και γρήγορα λίστες των προϊόν σας στην αναζήτηση Google.

Ως πωλητής, Google Shopping σας προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Να προσελκύσετε περισσότερους αγοραστές
  • Να ανανεώνετε εύκολα τα προϊόντα σας
  • Να έχετε τον έλεγχο των προϊόντων και των πληροφοριών τους.
  • Να δημιουργήσετε διαφημίσεις Google ads
  • Να έχετε τη δυνατότητα να εμφανίζεστε στη δεξιά στήλη της αναζήτησης.

Δείτε το video:

Για να το χρησιμοποιήσετε θα χρειαστείτε ένα λογαριασμό Google Merchant Center.

Το Google Merchant Center είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να ανεβάσετε τα προϊόντα σας στο Google και να τα χρησιμοποιήσετε στο Google Shopping και άλλες υπηρεσίες της Google όπως οι διαφημίσεις ads.

Βήμα 1: Δημιουργούμε ένα λογαριασμό στο Google Merchant Center

Αρχική οθόνη όπως θα διαμορφωθεί μετά τη συλλογή στατιστικών

Αρχική οθόνη όπως θα διαμορφωθεί μετά τη συλλογή στατιστικών

Βήμα 2: Συνδέουμε τον λογαριασμό μας με ένα Google ads account

merchants

Σύνδεση λογαριασμών

Βήμα 3: Κάντε Claim & verify το URL του site >>> (οι μέθοδοι που είναι διαθέσιμες είναι: google analytics, GTM, Html tag, file upload). Καταχωρήστε επίσης πληροφορίες για το brand και την επιχείρησή σας.

google shopping greece

Ρυθμίσεις επιχείρησης και eshop

Βήμα 4: Καταχωρήστε πληροφορίες για shipping και tax στο account σας

screenshot-merchants.google.com

Βήμα 5: Δημιουργήστε το feed με τα προϊόντα σας σε συνεργασία με τον developer του website ή ένα plugin-module του CMS που χρησιμοποιείτε.

Βήμα 6: Δημιουργήστε μια shopping campaign μέσα από το Google ads account. Επιλέξτε το κατάλληλο biding και budget.

google shopping ads settings

Ρυθμίσεις καμπάνιας shopping

Βήμα 6: Δημιουργήστε υποσύνολα προϊόντων (adgroups) με διαφοροποίηση στη στόχευση.

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για την δημιουργία των Google shopping ads, εγγραφείτε στο επόμενο σεμινάριο Google ads ή εμπιστευτείτε τους ειδικούς για να δημιουργήσουν τις δικές σας διαφημίσεις Google shopping