MASTERCLASS

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ HOTEL DIGITAL MARKETING MASTERCLASS

Γίνε Digital marketing Specialist για Ξενοδοχεία

Με τον συνδυασμό ζωντανού Online μαθήματος με καθηγητή & e-learning Πλατφόρμα για πρακτική εξάσκηση

 

ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

27/11/2019 & 4/12/2019

 

ΥΛΗ

DIGITAL STRATEGY

SOCIAL MEDIA

GOOGLE ADS

EMAIL MARKETING

SEO

GOOGLE ANALYTICS

E-COMMERCE

LIVE

30 ΩΡΕΣ

ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑΤΑ

250+

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

3 ΜΗΝΕΣ

Εκπαίδευση Στελεχών / Εταιριών / Ξενοδοχείων

Το Webinar:

Ώρες συνολική διάρκεια σεμιναρίου 26 – 30 ώρες μάθημα, 35 ώρες βιντεομαθήματα, 72 ώρες πρακτική εξάσκηση

Πρακτική 3 ώρες/εβδ

Προτεινόμενη μελέτη

Επίλυση αποριών με email και τηλέφωνο

Group υποστήριξης

Μήνες επιπλέον πρόσβαση μετά το 3μηνο σεμινάριο (προαιρετικά στο Digitalscore from Digitalent.gr)

Online Μελέτη 3 ώρες/εβδ

Στην πλατφόρμα e-learning

100% στην πράξη

Σημειώσεις - παρουσιάσεις με πρόσβαση για πάντα

Άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα σε κάθε σεμινάριο

Μάθημα Live 2 ώρες/εβδ

Για τα live webinars

Ελληνική γλώσσα

L

Συστάσεις εργασίας και υποστήριξη

Δυνατότητα εργασίας σε πραγματικά projects του Digital Agency BranDPixeL

Ώρες απεριόριστη 100% πρακτική εξάσκηση βήμα-βήμα με πραγματικά projects και εργασίες και καθοδήγηση

Πληρωμή e-banking/Paypal/Viva έως 12 άτοκες δόσεις

Διάρκεια 3 μήνες

Πρακτικές Γνώσεις

Σε ποιους απευθύνονται τα σεμιναρια digital marketing:
  • Σε Marketing Managers, Sales Managers ή στελέχη στο χώρο του marketing communications.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να αξιοποιήσουν την δύναμη του digital marketing για την επιχείρησή τους ή να συνεργάζονται επικοδομητικά με ένα digital agency.
  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται ή θέλουν να εργαστούν στο σχεδιασμό την εφαρμογή στρατηγικών digital marketing.
  • Σε όλα τα στελέχη  που έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing για να εξελίξουν την καριέρα τους.
  • Σε απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών που δεν έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing.
  • Σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων, γραφίστες, διαφημιστικά γραφεία, κ.λπ.)
Γιατί τα σεμινάριά μας είναι η καλύτερη επιλογή;
  • Έχουν ολοκληρωμένη ύλη για κάποιον που ξεκινά αλλά και επαγγελματίες του marketing.
  • Το εκπαιδευτικό Portal προσφέρει μοναδική δυνατότητα εξάσκησης και αφομοίωσης της πλούσιας ύλης.
  • Έχετε καθημερινή υποστήριξη από έμπειρους επαγγελματίες, ακόμη και μετά το τέλος του σεμιναρίου
  • Μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά, με e-mail αλλά και να λάβετε βοήθεια στο Facebook group των πιστοποιημένων Digitalent Greece | Facebook group

Εκπαίδευση στελεχών με digital skills από το 2010

Με τα σεμινάρια digital marketing θα γνωρίζετε σαν επαγγελματίας SEO, Google ads, PPC, Web analytics, Social media, content marketing και τις καλύτερες πρακτικές για όλα!

Τα σεμιναρια digital marketing είναι για εσάς:

Σε κάθε περίπτωση τα σεμινάρια digital marketing απευθύνονται σε όλους.

Πλέον όλες οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνταιonline  και είτε τρέχουν τους διαφημιστικούς   λογαριασμούς οι  ίδιοι είτε συνεργάζονται με  εταιρίες είτε έχουν έναν εξειδικευμένο  εργαζόμενο.  

Τρόποι διεξαγωγής σεμιναρίων.

Τα  σεμινάρια βασίζονται στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως και μπορούν να γίνουν από το  χώρο σας όποτε θέλετε και όταν χρειαστείτε να εφαρμόσετε όσα μάθατε μπορείτε να δείτε σε επανάληψη όποιο τμήμα της βιβλιοθήκης θέλετε.

Που μπορώ να εργαστώ μετά τα σεμινάρια;

Μπορείτε να εργαστείτε όπως πολλοί άλλοι πιστοποιημένοι από εμάς συνάδελφοι ως:

  • Digital & Social Media Manager
  • E-Commerce & E-shop Manager
  • Hotel digital marketing Manager
  • E-mail marketing Manager
  • Search Engine Optimization Manager
  • Google Advertising (SEM) Manager
  • Facebook Advertising Manager
  • Performance Marketing Manager
  • Content Manager
  • Web Analytics Manager
  • Digital & Social Media Trainer

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Digital Στρατηγικής

*μόνο στην Digitalent

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Καθορισμός στόχων

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Έρευνα με τη χρήση εργαλείων Google

Παράγοντες που θα καθορίσουν την στρατηγική

Εξήγηση χρήσης εργαλείων:

  1. Google Trends
  2. Keywords Planner
  3. Consumer Barometer
  4. Ημερολόγια
Μελέτη ανταγωνισμού

Εργαλεία μελέτης ανταγωνισμού

Google Analytics

Συγκρίσεις ζήτησης

Στατιστικά διαφημίσεων

Alerts, Brand mentions

Επιλογή καναλιών διαφήμισης
Σύνταξη πλάνου - Κοινό

Έρευνες καταναλωτών

Buyer Personas για καλύτερο digital marketing

Καθορισμός κοινού στόχευσης και γιατί είναι σημαντικό

Επιλογή μέσων διαφήμισης

Σε πιο κανάλι αξίζει να επενδύσουμε διαφημιστικά και γιατί

Πως κάνουμε το πλάνο και με ποια κριτήρια

Πρακτικό παράδειγμα

Σχεδιάγραμμα στρατηγικής

Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών

Δημιουργία Funnel

Επιλογή δεικτών KPIs ανά κανάλι πρώθησης

CLV Customer Lifetime Value - Αξία πελάτη

Target CPA - Πως θα καθορίσουμε την στρατηγική μας στη BID των διαφημίσεων

Εργασία

Εργασία στην πράξη με καθοδήγηση του εισηγητή

Περιγραφή ύλης Social media marketing

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή στα social media

Σε ποια social media αξίζει να επενδύσουμε για να βρούμε ο κοινό μας.

Ποιες ηλικίες θα συναντήσουμε στο καθένα και πως κάνουμε έρευνα

Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας facebook

Η αξιοποίηση των social media από επιχειρήσεις ξεκινά με την δημιουργία της παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα

Επιλογή κατάλληλου τύπου σελίδας

Ρυθμίσεις και δυνατότητες

Βελτιστοποίηση ενότητας "πληροφορίες"

Διαχείριση ρόλων σελίδας

Ειδικά πρότυπα

Περιεχόμενο

Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου

Εργαλεία δημοσίευσης και δυνατότητες

Post, stories, instagram stories

Χρήση προγραμματισμού και ειδικών δημιουργικών

Φόρμες συγκέντρωσης στοιχείων

Διαφημίσεις Facebook

Είδη διαφημίσεων

Δημιουργία καμπάνιας likes

Δημιουργία καμπάνιας traffic στον ιστότοπο

Ειδικοί τύποι διαφημίσεων

Σύνθετες λειτουργίες

Έρευνα κοινού

Δημιουργία ειδικού κοινού στόχευσης και remarketing

Χρήση και εγκατάσταση facebook pixel

Στατιστικά διαφημίσεων

Χρήση ειδικών μετατροπών

Σύνδεση με eshop

Δημιουργία προϊοντικών διαφημίσεων

Instagram

Ρυθμίσεις λογαριασμού

Tips για ένα ελκυστικό, επαγγελματικό προφίλ

Περιεχόμενο, οδηγοί, παραδείγματα

Twitter

Ρυθμίσεις

Tips

Περιεχόμενο

Διαφημίσεις

Linkedin

Ρυθμίσεις

Tips

Περιεχόμενο

Διαφημίσεις

Τελικό online test αξιολόγησης

Περιγραφή ύλης Google Ads

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Ρυθμίσεις λογαριασμού

Στοιχεία επικοινωνίας

Στοιχεία τιμολόγησης

Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google

Δομή λογαριασμού

Πως να ρυθμίσετε τη δομή ενός άρτιου λογαριασμού και να εξοικονομήσετε χρόνο στη συνέχεια

Έρευνα στόχευσης - ζήτησης

Search ads

Διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης

Στόχευση με κατάλληλα keywords

Ρύθμιση budget

Στατιστικά

Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Adrank - Πως να βελτιώσετε την θέση της διαφήμισης με μικρότερο κόστος

Diplay ads

Διαφημίσεις στο δίκτυο προβολής

Στόχευση με κατάλληλους τρόπους

Ρύθμιση budget

Στατιστικά

Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Google shopping ads

Αρχικές έννοιες

Δημιουργία λογαριασμού Google merchant center

Δημιουργία προϊόντων

Δημιουργία διαφημίσεων

Remarketing

Ρύθμιση κοινού

Δημιουργία διαφήμισης remarketing

Δημιουργία κοινού από λίστα διευθύνσεων

Ειδικές λειτουργίες

Επεκτάσεις

Budget

Στρατηγικές προσφορών

Βιβλιοθήκη

 

Τεχνικές Βελτιστοποίησης λογαριασμού

Χρήση κοινόχρηστης βιβλιοθήκης

Κοινό Budget

Στρατηγικές προσφορών

Λίστες Αρνητικών λέξεων

Experiments

Ad Variations 

Online test αξιολόγησης
Πρακτική εργασία

Περιγραφή ύλης SEO

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή στο SEO

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης

Αποφυγή ανεπιθύμητων συνεπειών - ποινές

On-page SEO

Έρευνα ζήτησης και ευκαιριών

Html 5

Σημαντικά στοιχεία σελίδας

Πως είναι ο ιδανικός τίτλος και η περιγραφή της κάθε σελίδας

Χρήση επικεφαλιδων στο περιεχόμενο

Πως γράφουμε περιεχόμενο

Σωστή χρήση συνδέσμων

Πως κάνουμε βελτιστοποίηση των εικόνων

Δομημένα δεδομένα

Schema

Open graph

Google snippets

Εφαρμογή σε wordpress CMS

Όλες οι απαραίτητες ενέργειες για ένα wordpress website 

Off-page SEO

Κατάλογοι

Δημιουργία backlinks

AMP project

Το νέο project της Google για γρήγορες σελίδες σε κινητές συσκευές

Webmaster tools - Search console

Στατιστικά οργανικών αναζητήσεων

Sitemaps

Mobile friendly test

Speed test

Google my business

Ρύθμιση και βελτιστοποίηση

Δημιουργία posts

SEO tools

Τα καλύτερα δοκιμασμένα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στο SEO

SEO check list

25 σημείων

200+ σημείων

Online test αξιολόγησης

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Google Analytics

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Αρχικές ρυθμίσεις λογαριασμού

Εγκατάσταση σε website

Κοινή χρήση με χρήστες και δικαιώματα

Ρυθμίσεις

Ενεργοποίηση e-commerce

Χρήση δημογραφικών

Ρύθμιση subdomains

Φίλτρα και ειδικές ρυθμίσεις

Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google

Στατιστικά κοινού

Βασικές σημαντικές πληροφορίες επισκεπτών

Στατιστικά ανά κατηγορία

Επισκεπτες ανά χώρα, ηλικία, συσκευές

Αξία κάθε επισκέπτη

Απόκτηση επισκεπτών

Αξιολόγηση πηγής επισκεπτών

Από ποιο κανάλι έχουμε καλύτερη επισκεψιμότητα;

Ποσοστο εγκατάλειψης ανά κανάλι

Οργανικά αποτελέσματα

Referrals. Ποιοί συνεργάτες αποδίδουν;

Συμπεριφορά στο website

Ποιες σελίδες επισκέπτονται περισσότερο;

Ποιες είναι οι σελίδες που χρειάζονται διορθώσεις;

Σε ποια σελίδα εγκαταλείπουν το website?

Τεχνικές πληροφορίες αξιολόγησης του website

Επίτευξη στόχων & E-commerce

Εύρεση σημαντικών δεικτών KPIs

Ρύθμιση και δημιουργία στόχων

Ενεργοποίηση και παρακολούθηση στόχων

Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών αγορών

Ειδικές τεχνικές - Remarketing

Δημιουργία κοινών για επαναληπτικό marketing

Μελέτη απόδοσης ανάλογα με το μοντέλο που θα επιλέξουμε.

Χρήση βιβλιοθηκών

Περιγραφή ύλης Email Marketing

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Εισαγωγικές έννοιες

Σημαντικά χαρακτηριστικά

Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή

Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR

Ρυθμίσεις λογαριασμού -Χρήση πλατφόρμας

Θα γίνει παρουσίαση και χρήση των

Mailchimp

Moosend

Λίστες email

Δημιουργία λίστας

Συλλογή δεδομένων με πρακτικά παραδείγματα

Πως να δημιουργήσουμε ποιοτικές λίστες

Πρακτική εφαρμογή

Δημιουργία καμπάνιας - Είδη καμπανιών

Δημιουργία καμπάνιας

Ρυθμίσεις

Φόρμες εγγραφής

Κανόνες για ποιοτικό Subject

Ποιοτικό περιεχόμενο

Automations

Σύνδεση με ecommerce website

Περιεχόμενο που προέρχεται από eshop

Αποστολή σχετικών προϊόντων

Αυτοματοποίηση αποστολών

Cartabandonment emails- Cross selling - Upselling emails

Email sequences automation examples

Στατιστικά - Βελτιστοποίηση

Δημιουργία Segment

Α/Β testing με παραμέτρους δοκιμής

Καθαρισμός λίστας

Εργασία

Πραγματική αποστολή που θα αξιολογηθεί από τον παράδοση (open rate, click rate) και την ποιότητα του περιεχομένου

Περιγραφή ύλης για ξενοδοχειακό marketing
Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Μελέτη ταξιδιωτών

Πως λαμβάνουν απόφαση για κράτηση.

Μελέτη εποχικότητας

Χρήση συσκευών

Στατιστικά που θα καθορίσουν το πλάνο μας

Google micro moments

Ετήσιο πλάνο

Παράγοντες που θα το καθορίσουν

Το μονοπάτι του ταξιδιώτη

Δημιουργία προφίλ πελατών σε συνδυασμό με τους στόχους του ξενοδοχείου

Εργαλεία
Μελέτη ζήτησης

Μελέτη ανταγωνισμού

Μελέτη συμπεριφοράς ταξιδιωτών

Website optimization. Στοιχεία που θα περιέχει το website του ξενοδοχείου

Αξιοποίηση αποτελεσμάτων – Data driven decisions

Τεχνικές αύξησης εσόδων
Τεχνικές αύξησης απευθείας κρατήσεων

Τεχνικές πώλησης άλλων υπηρεσιών

Τεχνικές επαναλαμβανόμενης πώλησης

Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews

Online reputation managment
Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

Διαχείριση κριτικών Tripadvisor

Google my Business, booking.com, Facebook

Τεχνικές διαχείρισης κριτικών

Online πλατφόρμες διαχείρισης και monitoring

Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από τα σεμιναρια digital marketing

Πως θα αποκτήσω την πιστοποίηση της Digitalent Greece

Για να αποκτήσετε την πιστοποίηση χρειάζεται να συμπληρώσετε όλες τις ενότητες, τις εργασίες, αλλά και το τεστ 100 ερωτήσεων με βάση 70%. Το πιστοποιητικό δεν χρειάζεται ανανέωση

Πως θα αποκτήσω Google ads Certification της Google

Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Academy for Ads. Θα επιλέξετε το Fundamentals Exam και ένα Additional Exam (Search, Display, Mobile, Video, Shopping)

Πως θα αποκτήσω Analytics Certification της Google

Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Analytics Academy. Θα επιλέξετε το Google Analytics Qualification Exam, που αποτελείται από 70 ερωτήσεις σε 90 λεπτά. Η βάση είναι το 80% και έχει διάρκεια 18 μήνες.

Πιστοποιήστε το ταλέντο σας

Αναλυτικό πρόγραμμα των e-learning live μαθημάτων

ΜΑΘΗΜΑ 1

Δημιουργία Online Στρατηγικής

Εισαγωγή στην δημιουργία στρατηγικής

Ξεκινούμε ένα αληθινό project και κάνουμε έρευνα αγοράς, ζήτησης, μελέτη ανταγωνισμού.

Μελετούμε όλα τα online εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε στην έρευνα.

Δημιουργούμε buyer personas και ομαδικά προφίλ πελατών με στόχο καλύτερη στρατηγική.

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 2

Social media

Facebook - Instagram - Linkedin - Twitter

Δημιουργούμε μια facebook page και την βελτιστοποιούμε ως προς την εμφάνιση και το περιεχόμενο. Βλέπουμε τύπους δημοσιεύσεων ανάλογα με το είδος του στόχου που έχουμε

Μαθαίνουμε τεχνικές αύξησης likes, followers, κοινοποιήσεων και του engagement

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 3

Social media advertising

Facebook - Instagram ads

Δημιουργούμε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων βήμα βήμα ανάλογα με τον στόχο που έχουμε.

Ρυθμίζουμε το ιδανικότερο budget, bid, κοινό στόχευσης και το δημιουργικό τους

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 4

Social media advanced

Facebook - Instagram

Δημιουργούμε προσαρμοσμένα κοινά, χρησιμοποιούμε το pixel, εισάγουμε καταλόγους προϊόντων και δημιουργούμε προϊοντικές διαφημίσεις.

Custom conversions, funnels θα δείξουν τα αποτελέσματα των ενεργειών μας αλλά και εξειδικευμένα εργαλεία σχεδιασμού καμπάνιας και πρόβλεψης αποτελεσμάτων

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 5

Google ads

Εισαγωγή σε Google ads

Μελετούμε το περιβάλλον του account για ατομικούς λογαριασμούς αλλά και manager διαχείρισης πολλών accounts

Κάνουμε έρευνα και σχεδιασμό δομής του account και μαθαίνουμε αρχικά θεωρητικές γνώσεις πριν την εφαρμογή τους

Δημιουργούμε διαφημίσεις Search βήμα-βήμα ώστε να γνωρίζουμε στην πράξη όλα τα σημαντικά σημεία.

Εξατάζουμε στατιστικά διαφημίσεων και γνωρίζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 6

Google ads

Δημιουργία διαφημίσεων

 Δημιουργούμε διαφημίσεις βήμα-βήμα ώστε να γνωρίζουμε στην πράξη όλα τα σημαντικά σημεία για όλους τους τύπους.

Εξατάζουμε στατιστικά διαφημίσεων και γνωρίζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 7

Google ads

Advanced

Δημιουργούμε προσαρμοσμένα κοινά, remarketing, custom conversions και βλέπουμε σύνθετους τρόπους bidding και βελτιστοποίησης διαφημίσεων.

Δημιουργούμε καταλόγους για shopping ads αλλά και διαφημίσεις με χρήση προϊόντων 

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 8

Google analytics

Ρυθμίσεις και ανάλυση

Μαθαίνουμε στην πράξη την ρύθμιση, την ανάγνωση και τα συμπεράσματα που μπορούμε να εξάγουμε από ένα Google analytics δημιουργία κοινών για remarketing, στόχους και παρακολούθηση πωλήσεων ανά πηγή και τα ποσοστά τους

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 9

SEO

On-page

Όλες οι πρακτικές και οι τεχνικές στην πράξη για ένα ποιοτικό site με αξιόλογο μεριεχόμενο για τους επισκέπτες αλλά και τις μηχανές αναζητησης.

Έρευνα ανταγωνισμού και ευκαιριών αύξησης οργανικών αποτελεσμάτων με άριστες τεχνικές που θα μας οδηγήσουν στις πρώτες θέσεις

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 10

SEO

Off-page & advanced πρακτικές

Μελέτη ανταγωνισμού, συλλογή backlinks και μια ολοκληρωμένη off-page στρατηγική.

Ειδικές τεχνικές που θα καθιερώσουν το website μας στις μηχανες αναζήτησης και στο μέλλον με ότι τελευταίο υπάρχει στην τεχνολογία για τις νέες συσκευές, φωνητική αναζήτηση και την τεχνητή νοημοσύνη

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 11

E-mail marketing

Στρατηγική χρήσης

Σε ένα πολύ αξιόλογο και με μεγάλα ποσοστά επιτυχίας αξίζει να αφιερώσουμε πολύ προσοχή και μελέτη.

Μαθαίνουμε τεχνικές συλλογής διευθύνσεων e-mail, την νόμιμη χρήση και αποθήκευση βάση GDPR.

Μαθαίνουμε δημοφιλή εργαλεία αποστολής email καμπανιών στην πράξη.

Εκμεταλευόμαστε την χρήση των automations σε κάθε στάδιο που χρειάζεται.

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 12

Online Strategy

Ολοκληρωμένο ετήσιο πλάνο

Μετά την μελέτη όλων των καναλιών προσέλκυσης επισκέψεων και πελατών ολοκληρώνουμε ένα ετήσιο πλάνο online στρατηγικής σε πραγματικές συνθήκες εργασίας

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 13

Ειδικά θέματα ξενοδοχείων

Εφαρμογή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Βελτιστοποίηση website, SEO, στρατηγικές διαφημίσεων

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 14

Ειδικά θέματα ξενοδοχείων

Απευθείας κρατήσεις

Τεχνικές αύξησης απευθείας κρατήσεων με εφαρμογή των digital καναλιών με γνώσεις από προηγούμενες ενότητες

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

ΜΑΘΗΜΑ 15

Παρουσίαση εργασιών

Πραγματικό project

Οι συμμετέχοντες παρουσιάζουν το δικό τους project με βάση όλα όσα εφάρμοσαν στην πράξη, σε πραγματιές συνθήκες

}

2 ΩΡΕΣ LIVE

E-CLASSROOM

ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL

Εισηγητής των σεμιναρίων.

Με εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2001 και στην online διαφήμιση από το 2009 όπου ίδρυσε την BranDPixeL και την HotelWise, έχει δημιουργήσει online στρατηγική αρκετών εταιρών στο χώρο της εκπαίδευσης, των ξενοδοχείων και του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ενεργό μέλος της ομάδας digital marketing του Marketing Club.

Έχει εκπαιδεύσει πάνω στο digital marketing πολλούς επαγγελματίες τμημάτων marketing μεγάλων εταιριών, στελεχών διαφημιστικών εταιριών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν επιμορφωθεί και έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους αλλά και σπουδαστές του τμήματος τουρισμού των ΔΕΛΤΑ 360.

Lazaros Psiloutsikos

Εισηγητής

Digital Marketing Consultant & Instructor | Hotel Digital Strategist

Τι λένε όσα στελέχη που παρακολούθησαν σεμινάριά μας

Παρακολούθησα το "Digital Marketing Masterclass Webinar", το οποίο παρείχε 3 μήνες e-learning και 24 ώρες live webinar.
Σχετικά με το πρόγραμμα θέλω να αναφέρω πως ήταν πλήρες και αναλυτικό. Σε ξεκινάει από τα βασικά, οπότε και ως αρχάριος δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να συντονιστείς, και βήμα-βήμα σε φτάνει σε αρκετά υψηλό επίπεδο.
Παρέχει γενικές θεωρητικές γνώσεις, αλλά το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος είναι πρακτική, με ασκήσεις και παραδείγματα. Ο καθηγητής είναι γνώστης της αγοράς και έχει γνώσεις πολύ υψηλού επιπέδου. Η επικοινωνία με τον καθηγητή ήταν άμεση, τόσο για την επίλυση αποριών, όσο και στο ότι διέθετε χρόνο και ασχολούνταν με τον κάθε μαθητή ξεχωριστά, για το πως να εφαρμόσει αυτά που έμαθε στην επιχείρηση του.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τις γνώσεις που πήρα και από τον τρόπο που γινόταν τα σεμινάρια.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Γιώργος Τσίτσος

Υπεύθυνος Marketing , Startup

Ευχαριστώ την Digitalent Greece για το εξαιρετικό τρίμηνο εκπαιδευτικό σεμινάριο επάνω στα Social Media! Θέλει διαρκή εκπαίδευση για να μην μένεις πίσω!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Digital Marketing ή απλά να μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή τους διαδικτυακά! Φοίβος Μπέλλος

Υπευθυνος Επιχείρησης, BioClean Hellas

- Πολυ εύκολο ήταν στην παρακολούθηση, ευέλικτο ωράριο, πλούσιο υλικό.
- Αψογο!
- Πήρα αρκετές γνώσεις, ήταν άνετη κι ευέλικτη η παρακολούθηση.
Απαντήσεις ερωτηματολογίων

live webinar Σεμινάριο Hotel Digital marketing Masterclass

Συνδυασμός Webinar ζωντανό μάθημα με καθηγητή & E-learning εκπαίδευσης. Διάρκεια 3 μήνες

Σημαντικά σημεία σεμιναρίου

E-commerce manager: Μια από τις πιο περιζήτητες ειδικότητες με καθήκοντα που θα αναλύσουμε στο σεμινάριο:

  1. Έρευνα ζήτησης και καθορισμός ετήσιου πλάνου & budget
  2. Βασικές αρχές ξενοδοχειακών website
  3. Σύνδεση ξενοδοχείου με social media
  4. Διαχείριση και αξιολόγηση στατιστικών
  5. Διαχείριση social media Facebook – Instagram
  6. Διαχείριση διαφημιστικού λογαριασμού Google adwords
  7. Τεχνικές αύξησης κρατήσεων- Τζίρου
  8. Διαχείριση online εργαλείων δημιουργίας banners
  9. Διαφημίσεις επαναληπτικού marketing ξενοδοχείων
  10. Email Marketing – Το πιο αποδοτικό κανάλι προώθησης για e-shop με ειδικές τεχνικές για όσους δεν ολοκλήρωσαν τις αγορές τους

Ιδανικό για στελέχη επιχειρήσεων, eshop, νέους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων