ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DIGITAL MARKETING MASTERCLASS
Γίνε E-commerce & Hospitality Specialist / Manager
Με τον συνδυασμό ζωντανού Online μαθήματος με καθηγητή & e-learning Πλατφόρμα για πρακτική εξάσκηση
LIVE
26 ΩΡΕΣ
ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑΤΑ
300+
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
3 ΜΗΝΕΣ
10 λόγοι για να εγγραφείτε: Δείτε το Video
Το Webinar:
Βιντεομαθήματα
Ώρες βαθμολόγηση
Μελέτη οπουδήποτε
Μήνες διαθέσιμα
100% στην πράξη
Σημειώσεις - παρουσιάσεις
Άτοκες δόσεις
Ώρες μάθημα μηνιαία
Επίλυση αποριών με email
Ώρες εξάσκηση
Τρόποι πληρωμής
Ερωτήσεις Υποστήριξη
Σε ποιους απευθύνονται τα σεμιναρια digital marketing:
- Σε Marketing Managers, Sales Managers ή στελέχη στο χώρο του marketing communications.
- Σε ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που θέλουν να αξιοποιήσουν την δύναμη του digital marketing για την επιχείρησή τους ή να συνεργάζονται επικοδομητικά με ένα digital agency.
- Σε στελέχη επιχειρήσεων που εργάζονται ή θέλουν να εργαστούν στο σχεδιασμό την εφαρμογή στρατηγικών digital marketing.
- Σε όλα τα στελέχη που έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing για να εξελίξουν την καριέρα τους.
- Σε απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών που δεν έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαία προσόντα και δεξιότητες στο digital marketing.
- Σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων, γραφίστες, διαφημιστικά γραφεία, κ.λπ.)
Γιατί τα σεμινάριά μας είναι η καλύτερη επιλογή;
- Έχουν ολοκληρωμένη ύλη για κάποιον που ξεκινά αλλά και επαγγελματίες του marketing.
- Το εκπαιδευτικό Portal προσφέρει μοναδική δυνατότητα εξάσκησης και αφομοίωσης της πλούσιας ύλης.
- Έχετε καθημερινή υποστήριξη από έμπειρους επαγγελματίες, ακόμη και μετά το τέλος του σεμιναρίου
- Μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά, με e-mail αλλά και να λάβετε βοήθεια στο Facebook group των πιστοποιημένων Digitalent Greece | Facebook group
Εκπαίδευση στελεχών με digital skills από το 2010
Με τα σεμινάρια digital marketing θα γνωρίζετε σαν επαγγελματίας SEO, Google ads, PPC, Web analytics, Social media, content marketing και τις καλύτερες πρακτικές για όλα!
Τα σεμιναρια digital marketing είναι για εσάς:
Σε κάθε περίπτωση τα σεμινάρια digital marketing απευθύνονται σε όλους.
Πλέον όλες οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνταιonline και είτε τρέχουν τους διαφημιστικούς λογαριασμούς οι ίδιοι είτε συνεργάζονται με εταιρίες είτε έχουν έναν εξειδικευμένο εργαζόμενο.
Τρόποι διεξαγωγής σεμιναρίων.
Τα σεμινάρια βασίζονται στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως και μπορούν να γίνουν από το χώρο σας όποτε θέλετε και όταν χρειαστείτε να εφαρμόσετε όσα μάθατε μπορείτε να δείτε σε επανάληψη όποιο τμήμα της βιβλιοθήκης θέλετε.
Που μπορώ να εργαστώ μετά τα σεμινάρια;
Μπορείτε να εργαστείτε όπως πολλοί άλλοι πιστοποιημένοι από εμάς συνάδελφοι ως:
- Digital & Social Media Manager
- E-Commerce & E-shop Manager
- Hotel digital marketing Manager
- E-mail marketing Manager
- Search Engine Optimization Manager
- Google Advertising (SEM) Manager
- Facebook Advertising Manager
- Performance Marketing Manager
- Content Manager
- Web Analytics Manager
- Digital & Social Media Trainer
Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Digital Στρατηγικής
*μόνο στην Digitalent

Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Καθορισμός στόχων
Βασικές έννοιες και ορολογίες
Έρευνα με τη χρήση εργαλείων Google
Παράγοντες που θα καθορίσουν την στρατηγική
Εξήγηση χρήσης εργαλείων:
- Google Trends
- Keywords Planner
- Consumer Barometer
- Ημερολόγια
Μελέτη ανταγωνισμού
Εργαλεία μελέτης ανταγωνισμού
Google Analytics
Συγκρίσεις ζήτησης
Στατιστικά διαφημίσεων
Alerts, Brand mentions
Επιλογή καναλιών διαφήμισης
Σύνταξη πλάνου - Κοινό
Έρευνες καταναλωτών
Buyer Personas για καλύτερο digital marketing
Καθορισμός κοινού στόχευσης και γιατί είναι σημαντικό
Επιλογή μέσων διαφήμισης
Σε πιο κανάλι αξίζει να επενδύσουμε διαφημιστικά και γιατί
Πως κάνουμε το πλάνο και με ποια κριτήρια
Πρακτικό παράδειγμα
Σχεδιάγραμμα στρατηγικής
Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών
Δημιουργία Funnel
Επιλογή δεικτών KPIs ανά κανάλι πρώθησης
CLV Customer Lifetime Value - Αξία πελάτη
Target CPA - Πως θα καθορίσουμε την στρατηγική μας στη BID των διαφημίσεων
Εργασία
Εργασία στην πράξη με καθοδήγηση του εισηγητή
Περιγραφή ύλης Social media marketing
Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγή στα social media
Σε ποια social media αξίζει να επενδύσουμε για να βρούμε ο κοινό μας.
Ποιες ηλικίες θα συναντήσουμε στο καθένα και πως κάνουμε έρευνα
Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας facebook
Η αξιοποίηση των social media από επιχειρήσεις ξεκινά με την δημιουργία της παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα
Επιλογή κατάλληλου τύπου σελίδας
Ρυθμίσεις και δυνατότητες
Βελτιστοποίηση ενότητας "πληροφορίες"
Διαχείριση ρόλων σελίδας
Ειδικά πρότυπα
Περιεχόμενο
Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου
Εργαλεία δημοσίευσης και δυνατότητες
Post, stories, instagram stories
Χρήση προγραμματισμού και ειδικών δημιουργικών
Φόρμες συγκέντρωσης στοιχείων
Διαφημίσεις Facebook
Είδη διαφημίσεων
Δημιουργία καμπάνιας likes
Δημιουργία καμπάνιας traffic στον ιστότοπο
Ειδικοί τύποι διαφημίσεων
Σύνθετες λειτουργίες
Έρευνα κοινού
Δημιουργία ειδικού κοινού στόχευσης και remarketing
Χρήση και εγκατάσταση facebook pixel
Στατιστικά διαφημίσεων
Χρήση ειδικών μετατροπών
Σύνδεση με eshop
Δημιουργία προϊοντικών διαφημίσεων
Ρυθμίσεις λογαριασμού
Tips για ένα ελκυστικό, επαγγελματικό προφίλ
Περιεχόμενο, οδηγοί, παραδείγματα
Ρυθμίσεις
Tips
Περιεχόμενο
Διαφημίσεις
Ρυθμίσεις
Tips
Περιεχόμενο
Διαφημίσεις
Τελικό online test αξιολόγησης
Περιγραφή ύλης Google Ads

Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγή
Βασικές έννοιες και ορολογίες
Ρυθμίσεις λογαριασμού
Στοιχεία επικοινωνίας
Στοιχεία τιμολόγησης
Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google
Δομή λογαριασμού
Πως να ρυθμίσετε τη δομή ενός άρτιου λογαριασμού και να εξοικονομήσετε χρόνο στη συνέχεια
Έρευνα στόχευσης - ζήτησης
Search ads
Διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης
Στόχευση με κατάλληλα keywords
Ρύθμιση budget
Στατιστικά
Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων
Adrank - Πως να βελτιώσετε την θέση της διαφήμισης με μικρότερο κόστος
Diplay ads
Διαφημίσεις στο δίκτυο προβολής
Στόχευση με κατάλληλους τρόπους
Ρύθμιση budget
Στατιστικά
Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων
Google shopping ads
Αρχικές έννοιες
Δημιουργία λογαριασμού Google merchant center
Δημιουργία προϊόντων
Δημιουργία διαφημίσεων
Remarketing
Ρύθμιση κοινού
Δημιουργία διαφήμισης remarketing
Δημιουργία κοινού από λίστα διευθύνσεων
Ειδικές λειτουργίες
Επεκτάσεις
Budget
Στρατηγικές προσφορών
Βιβλιοθήκη
Τεχνικές Βελτιστοποίησης λογαριασμού
Χρήση κοινόχρηστης βιβλιοθήκης
Κοινό Budget
Στρατηγικές προσφορών
Λίστες Αρνητικών λέξεων
Experiments
Ad Variations
Online test αξιολόγησης
Πρακτική εργασία
Περιγραφή ύλης SEO
Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγή στο SEO
Βασικές έννοιες και ορολογίες
Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
Αποφυγή ανεπιθύμητων συνεπειών - ποινές
On-page SEO
Έρευνα ζήτησης και ευκαιριών
Html 5
Σημαντικά στοιχεία σελίδας
Πως είναι ο ιδανικός τίτλος και η περιγραφή της κάθε σελίδας
Χρήση επικεφαλιδων στο περιεχόμενο
Πως γράφουμε περιεχόμενο
Σωστή χρήση συνδέσμων
Πως κάνουμε βελτιστοποίηση των εικόνων
Δομημένα δεδομένα
Schema
Open graph
Google snippets
Εφαρμογή σε wordpress CMS
Όλες οι απαραίτητες ενέργειες για ένα wordpress website
Off-page SEO
Κατάλογοι
Δημιουργία backlinks
AMP project
Το νέο project της Google για γρήγορες σελίδες σε κινητές συσκευές
Webmaster tools - Search console
Στατιστικά οργανικών αναζητήσεων
Sitemaps
Mobile friendly test
Speed test
Google my business
Ρύθμιση και βελτιστοποίηση
Δημιουργία posts
SEO tools
Τα καλύτερα δοκιμασμένα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στο SEO
SEO check list
25 σημείων
200+ σημείων
Online test αξιολόγησης
Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Google Analytics

Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγή
Αρχικές ρυθμίσεις λογαριασμού
Εγκατάσταση σε website
Κοινή χρήση με χρήστες και δικαιώματα
Ρυθμίσεις
Ενεργοποίηση e-commerce
Χρήση δημογραφικών
Ρύθμιση subdomains
Φίλτρα και ειδικές ρυθμίσεις
Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google
Στατιστικά κοινού
Βασικές σημαντικές πληροφορίες επισκεπτών
Στατιστικά ανά κατηγορία
Επισκεπτες ανά χώρα, ηλικία, συσκευές
Αξία κάθε επισκέπτη
Απόκτηση επισκεπτών
Αξιολόγηση πηγής επισκεπτών
Από ποιο κανάλι έχουμε καλύτερη επισκεψιμότητα;
Ποσοστο εγκατάλειψης ανά κανάλι
Οργανικά αποτελέσματα
Referrals. Ποιοί συνεργάτες αποδίδουν;
Συμπεριφορά στο website
Ποιες σελίδες επισκέπτονται περισσότερο;
Ποιες είναι οι σελίδες που χρειάζονται διορθώσεις;
Σε ποια σελίδα εγκαταλείπουν το website?
Τεχνικές πληροφορίες αξιολόγησης του website
Επίτευξη στόχων & E-commerce
Εύρεση σημαντικών δεικτών KPIs
Ρύθμιση και δημιουργία στόχων
Ενεργοποίηση και παρακολούθηση στόχων
Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών αγορών
Ειδικές τεχνικές - Remarketing
Δημιουργία κοινών για επαναληπτικό marketing
Μελέτη απόδοσης ανάλογα με το μοντέλο που θα επιλέξουμε.
Χρήση βιβλιοθηκών
Περιγραφή ύλης Email Marketing
Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγή
Βασικές έννοιες και ορολογίες
Εισαγωγικές έννοιες
Σημαντικά χαρακτηριστικά
Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή
Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR
Ρυθμίσεις λογαριασμού -Χρήση πλατφόρμας
Θα γίνει παρουσίαση και χρήση των
Mailchimp
Moosend
Λίστες email
Δημιουργία λίστας
Συλλογή δεδομένων με πρακτικά παραδείγματα
Πως να δημιουργήσουμε ποιοτικές λίστες
Πρακτική εφαρμογή
Δημιουργία καμπάνιας - Είδη καμπανιών
Δημιουργία καμπάνιας
Ρυθμίσεις
Φόρμες εγγραφής
Κανόνες για ποιοτικό Subject
Ποιοτικό περιεχόμενο
Automations
Σύνδεση με ecommerce website
Περιεχόμενο που προέρχεται από eshop
Αποστολή σχετικών προϊόντων
Αυτοματοποίηση αποστολών
Cartabandonment emails- Cross selling - Upselling emails
Email sequences automation examples
Στατιστικά - Βελτιστοποίηση
Δημιουργία Segment
Α/Β testing με παραμέτρους δοκιμής
Καθαρισμός λίστας
Εργασία
Πραγματική αποστολή που θα αξιολογηθεί από τον παράδοση (open rate, click rate) και την ποιότητα του περιεχομένου
Η ύλη του σεμιναρίου:
Αρχές management ξενοδοχείων
Revenue management
Yield management
ADR
RevPAR
Μελέτη ταξιδιωτών
Πως λαμβάνουν απόφαση για κράτηση.
Μελέτη εποχικότητας
Χρήση συσκευών
Στατιστικά που θα καθορίσουν το πλάνο μας
Google micro moments
Ετήσιο πλάνο
Παράγοντες που θα το καθορίσουν
Το μονοπάτι του ταξιδιώτη
Δημιουργία προφίλ πελατών σε συνδυασμό με τους στόχους του ξενοδοχείου
Διεθνείς αγορές, νέες ευκαιρίες
Distribution channels
OTAs
Website
Online ανεξάρτητο κανάλι
Εργαλεία
Μελέτη ανταγωνισμού
Μελέτη συμπεριφοράς ταξιδιωτών
Website optimization. Στοιχεία που θα περιέχει το website του ξενοδοχείου
Αξιοποίηση αποτελεσμάτων - Data driven decisions
Τεχνικές αύξησης εσόδων
Τεχνικές πώλησης άλλων υπηρεσιών
Τεχνικές επαναλαμβανόμενης πώλησης
Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews
Online reputation managment
Διαχείριση κριτικών Tripadvisor
Google my Business, booking.com, Facebook
Τεχνικές διαχείρισης κριτικών
Online πλατφόρμες διαχείρισης και monitoring
Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews
Ξενοδοχεία στο μέλλον
Concierge Apps
Bots
Online check in
Φωτογράφηση - 360 - AR - VR
Αποκτήστε αναγνωρισμένη στην αγορά εργασίας πιστοποίηση από την
DIGITALENT GREECE





Πως θα αποκτήσω την πιστοποίηση της Digitalent Greece
Για να αποκτήσετε την πιστοποίηση χρειάζεται να συμπληρώσετε όλες τις ενότητες, τις εργασίες, αλλά και το τεστ 100 ερωτήσεων με βάση 70%. Το πιστοποιητικό δεν χρειάζεται ανανέωση
Πως θα αποκτήσω Google ads Certification της Google
Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Academy for Ads. Θα επιλέξετε το Fundamentals Exam και ένα Additional Exam (Search, Display, Mobile, Video, Shopping)
Πως θα αποκτήσω Analytics Certification της Google
Θα πρέπει να κάνετε δωρεάν εγγραφή στο website Google Analytics Academy. Θα επιλέξετε το Google Analytics Qualification Exam, που αποτελείται από 70 ερωτήσεις σε 90 λεπτά. Η βάση είναι το 80% και έχει διάρκεια 18 μήνες.
Μπορώ να αποκτήσω πιστοποίηση OMCA™ Certification for Digital Marketers
Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να προγραμματίσετε την εξέταση και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα
Μπορώ να αποκτήσω πιστοποίηση ECDL ή ACTA?
Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να βρείτε ένα εξεταστικό κέντρο και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα
Μπορώ να αποκτήσω επίσημη πιστοποίηση Facebook?
Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει μόνο να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα
Μπορώ να αποκτήσω διενθείς πιστοποιήσεις?
Φυσικά μπορείτε. Η ύλη είναι υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θα πρέπει να βρείτε κάποιο αναγνωρισμένο για την χώρα που σας ενδιαφέρει και να πληρώσετε επιπλέον τα εξέταστρα κατόπιν επικοινωνίας με τον φορέα
Πιστοποιήστε το ταλέντο σας
Αναλυτικό πρόγραμμα των e-learning live μαθημάτων
ΜΑΘΗΜΑ 1
Δημιουργία Online Στρατηγικής
Εισαγωγή στην δημιουργία στρατηγικής
Ξεκινούμε ένα αληθινό project και κάνουμε έρευνα αγοράς, ζήτησης, μελέτη ανταγωνισμού.
Μελετούμε όλα τα online εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε στην έρευνα.
Δημιουργούμε buyer personas και ομαδικά προφίλ πελατών με στόχο καλύτερη στρατηγική.
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 2
Social media
Facebook - Instagram - Linkedin - Twitter
Δημιουργούμε μια facebook page και την βελτιστοποιούμε ως προς την εμφάνιση και το περιεχόμενο. Βλέπουμε τύπους δημοσιεύσεων ανάλογα με το είδος του στόχου που έχουμε
Μαθαίνουμε τεχνικές αύξησης likes, followers, κοινοποιήσεων και του engagement
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 3
Social media advertising
Facebook - Instagram ads
Δημιουργούμε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων βήμα βήμα ανάλογα με τον στόχο που έχουμε.
Ρυθμίζουμε το ιδανικότερο budget, bid, κοινό στόχευσης και το δημιουργικό τους
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 4
Social media advanced
Facebook - Instagram
Δημιουργούμε προσαρμοσμένα κοινά, χρησιμοποιούμε το pixel, εισάγουμε καταλόγους προϊόντων και δημιουργούμε προϊοντικές διαφημίσεις.
Custom conversions, funnels θα δείξουν τα αποτελέσματα των ενεργειών μας αλλά και εξειδικευμένα εργαλεία σχεδιασμού καμπάνιας και πρόβλεψης αποτελεσμάτων
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 5
Google ads
Εισαγωγή σε Google ads
Μελετούμε το περιβάλλον του account για ατομικούς λογαριασμούς αλλά και manager διαχείρισης πολλών accounts
Κάνουμε έρευνα και σχεδιασμό δομής του account και μαθαίνουμε αρχικά θεωρητικές γνώσεις πριν την εφαρμογή τους
Δημιουργούμε διαφημίσεις Search βήμα-βήμα ώστε να γνωρίζουμε στην πράξη όλα τα σημαντικά σημεία.
Εξατάζουμε στατιστικά διαφημίσεων και γνωρίζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 6
Google ads
Δημιουργία διαφημίσεων
Δημιουργούμε διαφημίσεις βήμα-βήμα ώστε να γνωρίζουμε στην πράξη όλα τα σημαντικά σημεία για όλους τους τύπους.
Εξατάζουμε στατιστικά διαφημίσεων και γνωρίζουμε τεχνικές βελτιστοποίησης
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 7
Google ads
Advanced
Δημιουργούμε προσαρμοσμένα κοινά, remarketing, custom conversions και βλέπουμε σύνθετους τρόπους bidding και βελτιστοποίησης διαφημίσεων.
Δημιουργούμε καταλόγους για shopping ads αλλά και διαφημίσεις με χρήση προϊόντων
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 8
Google analytics
Ρυθμίσεις και ανάλυση
Μαθαίνουμε στην πράξη την ρύθμιση, την ανάγνωση και τα συμπεράσματα που μπορούμε να εξάγουμε από ένα Google analytics δημιουργία κοινών για remarketing, στόχους και παρακολούθηση πωλήσεων ανά πηγή και τα ποσοστά τους
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 9
SEO
On-page
Όλες οι πρακτικές και οι τεχνικές στην πράξη για ένα ποιοτικό site με αξιόλογο μεριεχόμενο για τους επισκέπτες αλλά και τις μηχανές αναζητησης.
Έρευνα ανταγωνισμού και ευκαιριών αύξησης οργανικών αποτελεσμάτων με άριστες τεχνικές που θα μας οδηγήσουν στις πρώτες θέσεις
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 10
SEO
Off-page & advanced πρακτικές
Μελέτη ανταγωνισμού, συλλογή backlinks και μια ολοκληρωμένη off-page στρατηγική.
Ειδικές τεχνικές που θα καθιερώσουν το website μας στις μηχανες αναζήτησης και στο μέλλον με ότι τελευταίο υπάρχει στην τεχνολογία για τις νέες συσκευές, φωνητική αναζήτηση και την τεχνητή νοημοσύνη
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 11
E-mail marketing
Στρατηγική χρήσης
Σε ένα πολύ αξιόλογο και με μεγάλα ποσοστά επιτυχίας αξίζει να αφιερώσουμε πολύ προσοχή και μελέτη.
Μαθαίνουμε τεχνικές συλλογής διευθύνσεων e-mail, την νόμιμη χρήση και αποθήκευση βάση GDPR.
Μαθαίνουμε δημοφιλή εργαλεία αποστολής email καμπανιών στην πράξη.
Εκμεταλευόμαστε την χρήση των automations σε κάθε στάδιο που χρειάζεται.
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 12
Online Strategy
Ολοκληρωμένο ετήσιο πλάνο
Μετά την μελέτη όλων των καναλιών προσέλκυσης επισκέψεων και πελατών ολοκληρώνουμε ένα ετήσιο πλάνο online στρατηγικής σε πραγματικές συνθήκες εργασίας
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
ΜΑΘΗΜΑ 13
Παρουσίαση εργασιών
Πραγματικό project
Οι συμμετέχοντες παρουσιάζουν το δικό τους project με βάση όλα όσα εφάρμοσαν στην πράξη, σε πραγματιές συνθήκες
2 ΩΡΕΣ LIVE
E-CLASSROOM
ΜΕΛΕΤΗ 2-6 ΩΡΕΣ ΣΤΟ E-LEARNING PORTAL
650€ΑΜΕΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗ
Εισηγητής των σεμιναρίων.
Με εμπειρία στην εκπαίδευση από το 2001 και στην online διαφήμιση από το 2010 όπου ίδρυσε την BranDPixeL και την HotelWise, έχει δημιουργήσει online στρατηγική αρκετών εταιρών στο χώρο της εκπαίδευσης, των ξενοδοχείων και του ηλεκτρονικού εμπορίου και είναι ενεργό μέλος της ομάδας digital marketing του Marketing Club.
Google Partner από το 2010 & Hubspot provider
Έχει εκπαιδεύσει πάνω στο digital marketing πολλούς επαγγελματίες τμημάτων marketing μεγάλων εταιριών, στελεχών διαφημιστικών εταιριών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν επιμορφωθεί και έχουν εξελιχθεί στην καριέρα τους αλλά και σπουδαστές του τμήματος τουρισμού των ΔΕΛΤΑ 360.

Lazaros Psiloutsikos
Εισηγητής