Η δημιουργία των marketing personas είναι πολύ σημαντική για την χάραξη της στρατηγικής μιας επιχείρησης και καθοριστική για όλα τα επόμενα βήματα σχεδιασμού περιεχομένου και επιλογής καναλιών διαδικτυακής προώθησης.

Marketing personas: Ποιο είναι το προφίλ των πελατών;

Οι βασικές πληροφορίες που χρειαζόμαστε είναι:

Όνομα

Τίτλος εργασίας

  • Σε ποια επιχείρηση εργάζεται; (Μέγεθος, προφίλ, κλάδος)
  • Ποιος είναι ο ρόλος του στην δουλειά του;

Δημογραφικά

  • Ηλικία
  • Φύλο
  • Εισόδημα
  • Τόπος διαμονής (πόλη, προάστια..)
  • Εκπαίδευση
  • Οικογενειακή κατάσταση

Στόχοι και προκλήσεις

  • Βασικός στόχος
  • Δευτερεύοντες στόχοι
  • Πως θα τον βοηθήσουμε να επιτύχει τους στόχους;
  • Προκλήσεις
  • Πως θα τον βοηθήσουμε να λύσει τα προβλήματά του;

Αξίες

  • Οι κυριότερες αξίες του

Marketing message

Ποιο μήνυμα θα είναι αποτελεσματικό;

Μπορούμε να έχουμε και μια δευτερεύουσα λίστα επιπλέον χαρακτηριστικών όπως:

  • Σχέση με τεχνολογία
  • Hobbies
  • Τι διαβάζει (blogs, websites)

Πως θα εντοπίσουμε τα χαρακτηριστικά των Marketing personas μιας επιχείρησης;

Για να εντοπίσουμε τα χαρακτηριστικά των πελατών μας και να κάνουμε μια λίστα με αυτούς μπορούμε:

  1. Να συζητήσουμε με τους ανθρώπους της επιχείρησης που έρχονται σε άμεση επαφή με αυτούς. Πωλητές, ταμίες, τμήμα πωλήσεων.
  2. Να ελέγχουμε τα δεδομένα των στατιστικών του website μας.
  3. Να αναλύσουμε τα δημογραφικά στατιστικά του κοινού μας στα social δίκτυα.
  4. Να διεξάγουμε έρευνες στους πελάτες με ερωτηματολόγια.

Περισσότερο υλικό για μελέτη:

blog.hubspot.com

www.buyerpersona.com

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια