X

Online διαχείριση κριτικών ξενοδοχείου

Το 72% των ανθρώπων εμπιστεύεται τις κριτικές που διαβάζει σαν να είναι συστάσεις των φίλων του. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι κομβικό σημείο για κάθε ξενοδοχείο η σωστή και αποτελεσματική χρήση και διαχείρισή των κριτικών των πελατών

Από 3/3/2018 έχει προστεθεί επιπλέον παρουσίαση για την διαχείριση των κριτικών ενός ξενοδοχείου.

Η ύλη που καλύπτει είναι:

Online reputation managment

Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

Διαχείριση κριτικών Tripadvisor

Google my Business, booking.com, Facebook

Τεχνικές διαχείρισης κριτικών

Online πλατφόρμες διαχείρισης και monitoring

Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews

Δείτε την ολοκληρωμένη ύλη του σεμιναρίου για online marketing ξενοδοχείων

" Lazaros Psiloutsikos : @https://twitter.com/lazarospsil Hotel & e-Business Consultant and Trainer | Digital Strategist | CEO & Founder @ HotelWise | Digital marketing manager @ BranDPixeL."