Ποια είναι η καλύτερη δομή μιας καμπάνιας Google? H Laura Collins αναλύει ποιες πρακτικές είναι καλύτερες για τους πελάτες της.

Μια από τις πιο χρήσιμες δυνατότητες των διαφημίσεων Shopping campaigns είναι η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων προϊόντων κατά προτεραιότητα. Με βάση την εμπειρία αυτές είναι η καλύτερη προτεραιότητα που μπορούμε να δώσουμε.

1. Promotions/Generics/Brand

 

2. Promotions/Best Performers/All Products

 

3. Long Tail/Short Tail/Brand

 

Read more

 

Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια