Ύλη μαθημάτων

Εδώ μπορείτε να βρείτε την ύλη των μαθημάτων της Digitalent Greece. Το κάθε σεμινάριο ή πακέτο που θα επιλέξετε θα περιέχει τις ενότητες που αναγράφονται στην σελίδα του σεμιναρίου.

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Digital Στρατηγικής

*μόνο στην Digitalent

5e-Digitalent-Strategy-L
Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Καθορισμός στόχων

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Έρευνα με τη χρήση εργαλείων Google

Παράγοντες που θα καθορίσουν την στρατηγική

Εξήγηση χρήσης εργαλείων:

  1. Google Trends
  2. Keywords Planner
  3. Consumer Barometer
  4. Ημερολόγια
Μελέτη ανταγωνισμού

Εργαλεία μελέτης ανταγωνισμού

Google Analytics

Συγκρίσεις ζήτησης

Στατιστικά διαφημίσεων

Alerts, Brand mentions

Επιλογή καναλιών διαφήμισης
Σύνταξη πλάνου - Κοινό

Έρευνες καταναλωτών

Buyer Personas για καλύτερο digital marketing

Καθορισμός κοινού στόχευσης και γιατί είναι σημαντικό

Επιλογή μέσων διαφήμισης

Σε πιο κανάλι αξίζει να επενδύσουμε διαφημιστικά και γιατί

Πως κάνουμε το πλάνο και με ποια κριτήρια

Πρακτικό παράδειγμα

Σχεδιάγραμμα στρατηγικής

Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών

Δημιουργία Funnel

Επιλογή δεικτών KPIs ανά κανάλι πρώθησης

CLV Customer Lifetime Value - Αξία πελάτη

Target CPA - Πως θα καθορίσουμε την στρατηγική μας στη BID των διαφημίσεων

Εργασία

Εργασία στην πράξη με καθοδήγηση του εισηγητή

Περιγραφή ύλης Social media marketing

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή στα social media

Σε ποια social media αξίζει να επενδύσουμε για να βρούμε ο κοινό μας.

Ποιες ηλικίες θα συναντήσουμε στο καθένα και πως κάνουμε έρευνα

Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας facebook

Η αξιοποίηση των social media από επιχειρήσεις ξεκινά με την δημιουργία της παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα

Επιλογή κατάλληλου τύπου σελίδας

Ρυθμίσεις και δυνατότητες

Βελτιστοποίηση ενότητας "πληροφορίες"

Διαχείριση ρόλων σελίδας

Ειδικά πρότυπα

Περιεχόμενο

Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου

Εργαλεία δημοσίευσης και δυνατότητες

Post, stories, instagram stories

Χρήση προγραμματισμού και ειδικών δημιουργικών

Φόρμες συγκέντρωσης στοιχείων

Διαφημίσεις Facebook

Είδη διαφημίσεων

Δημιουργία καμπάνιας likes

Δημιουργία καμπάνιας traffic στον ιστότοπο

Ειδικοί τύποι διαφημίσεων

Σύνθετες λειτουργίες

Έρευνα κοινού

Δημιουργία ειδικού κοινού στόχευσης και remarketing

Χρήση και εγκατάσταση facebook pixel

Στατιστικά διαφημίσεων

Χρήση ειδικών μετατροπών

Σύνδεση με eshop

Δημιουργία προϊοντικών διαφημίσεων

Instagram

Ρυθμίσεις λογαριασμού

Tips για ένα ελκυστικό, επαγγελματικό προφίλ

Περιεχόμενο, οδηγοί, παραδείγματα

Tik Tok

Εισαγωγή στο TikTok

  • Τι είναι το TikTok;
  • Ποια είναι η ιστορία του TikTok;
  • Ποια είναι το κοινό του TikTok;
  • Ποια είναι τα οφέλη της χρήσης του TikTok για τις επιχειρήσεις;

Δημιουργία λογαριασμού TikTok

  • Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό TikTok;
  • Πώς να προσθέσετε πληροφορίες στο προφίλ σας TikTok;
  • Πώς να διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις απορρήτου του TikTok;

Δημιουργία βίντεο TikTok

  • Πώς να δημιουργήσετε ένα βίντεο TikTok;
  • Πώς να προσθέσετε μουσική στο βίντεο TikTok σας;
  • Πώς να προσθέσετε εφέ στο βίντεο TikTok σας;
  • Πώς να προσθέσετε κείμενο στο βίντεο TikTok σας;

Προώθηση βίντεο TikTok

  • Πώς να προωθήσετε τα βίντεο TikTok σας;
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtags για να αυξήσετε την ορατότητα των βίντεο TikTok σας;
  • Πώς να συνεργαστείτε με άλλους χρήστες TikTok;

Ανάλυση βίντεο TikTok

  • Πώς να παρακολουθείτε τις επιδόσεις των βίντεο TikTok σας;
  • Πώς να μάθετε τι αρέσει στο κοινό σας;
  • Πώς να βελτιώσετε τα βίντεο TikTok σας με βάση τα δεδομένα ανάλυσης;

Στρατηγική TikTok για επιχειρήσεις

  • Πώς να αναπτύξετε μια στρατηγική TikTok για την επιχείρησή σας;
  • Ποια είναι οι στόχοι σας για το TikTok;
  • Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας για το TikTok;
  • Τι είδους περιεχόμενο θα δημιουργήσετε στο TikTok;
  • Πώς θα προωθήσετε τα βίντεο TikTok σας;
Twitter

Ρυθμίσεις

Tips

Περιεχόμενο

Διαφημίσεις

Linkedin

Ρυθμίσεις

Tips

Περιεχόμενο

Διαφημίσεις

Τελικό online test αξιολόγησης

Περιγραφή ύλης Google Ads

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Ρυθμίσεις λογαριασμού

Στοιχεία επικοινωνίας

Στοιχεία τιμολόγησης

Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google

Δομή λογαριασμού

Πως να ρυθμίσετε τη δομή ενός άρτιου λογαριασμού και να εξοικονομήσετε χρόνο στη συνέχεια

Έρευνα στόχευσης - ζήτησης

Search ads

Διαφημίσεις στο δίκτυο αναζήτησης

Στόχευση με κατάλληλα keywords

Ρύθμιση budget

Στατιστικά

Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Adrank - Πως να βελτιώσετε την θέση της διαφήμισης με μικρότερο κόστος

Diplay ads

Διαφημίσεις στο δίκτυο προβολής

Στόχευση με κατάλληλους τρόπους

Ρύθμιση budget

Στατιστικά

Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Google shopping ads

Αρχικές έννοιες

Δημιουργία λογαριασμού Google merchant center

Δημιουργία προϊόντων

Δημιουργία διαφημίσεων

Performance Max ads

Ρυθμίσεις και λειτουργία διαφήμισης

Δημιουργία διαφημίσεων

Τεχνικές βελτιστοποίησης

Remarketing

Ρύθμιση κοινού

Δημιουργία διαφήμισης remarketing

Δημιουργία κοινού από λίστα διευθύνσεων

Ειδικές λειτουργίες

Επεκτάσεις

Budget

Στρατηγικές προσφορών

Βιβλιοθήκη

 

Τεχνικές Βελτιστοποίησης λογαριασμού

Χρήση κοινόχρηστης βιβλιοθήκης

Κοινό Budget

Στρατηγικές προσφορών

Λίστες Αρνητικών λέξεων

Experiments

Ad Variations 

Online test αξιολόγησης
Πρακτική εργασία

Περιγραφή ύλης SEO

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή στο SEO

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης

Αποφυγή ανεπιθύμητων συνεπειών - ποινές

On-page SEO

Έρευνα ζήτησης και ευκαιριών

Html 5

Σημαντικά στοιχεία σελίδας

Πως είναι ο ιδανικός τίτλος και η περιγραφή της κάθε σελίδας

Χρήση επικεφαλιδων στο περιεχόμενο

Πως γράφουμε περιεχόμενο

Σωστή χρήση συνδέσμων

Πως κάνουμε βελτιστοποίηση των εικόνων

Δομημένα δεδομένα

Schema

Open graph

Google snippets

Εφαρμογή σε wordpress CMS

Όλες οι απαραίτητες ενέργειες για ένα wordpress website 

Off-page SEO

Κατάλογοι

Δημιουργία backlinks

AMP project

Το νέο project της Google για γρήγορες σελίδες σε κινητές συσκευές

Webmaster tools - Search console

Στατιστικά οργανικών αναζητήσεων

Sitemaps

Mobile friendly test

Speed test

Google my business

Ρύθμιση και βελτιστοποίηση

Δημιουργία posts

SEO tools

Τα καλύτερα δοκιμασμένα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στο SEO

SEO check list

25 σημείων

200+ σημείων

Online test αξιολόγησης

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου Google Analytics 4

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Αρχικές ρυθμίσεις λογαριασμού

Εγκατάσταση σε website

Κοινή χρήση με χρήστες και δικαιώματα

Ρυθμίσεις

Ενεργοποίηση e-commerce

Χρήση δημογραφικών

Φίλτρα και ειδικές ρυθμίσεις

Σύνδεση με άλλα προϊόντα Google

Events

Ρύθμιση βασικών και advanced events & conversions

Στατιστικά κοινού

Βασικές σημαντικές πληροφορίες επισκεπτών

Στατιστικά ανά κατηγορία

Επισκεπτες ανά χώρα, ηλικία, συσκευές

Αξία κάθε επισκέπτη

Απόκτηση επισκεπτών

Αξιολόγηση πηγής επισκεπτών

Από ποιο κανάλι έχουμε καλύτερη επισκεψιμότητα;

Ποσοστο εγκατάλειψης ανά κανάλι

Οργανικά αποτελέσματα

Referrals. Ποιοί συνεργάτες αποδίδουν;

Συμπεριφορά στο website

Ποιες σελίδες επισκέπτονται περισσότερο;

Ποιες είναι οι σελίδες που χρειάζονται διορθώσεις;

Σε ποια σελίδα εγκαταλείπουν το website?

Τεχνικές πληροφορίες αξιολόγησης του website

Επίτευξη στόχων & E-commerce

Εύρεση σημαντικών δεικτών KPIs

Ρύθμιση και δημιουργία στόχων

Ενεργοποίηση και παρακολούθηση στόχων

Μελέτη και αξιοποίηση στατιστικών αγορών

Ειδικές τεχνικές - Remarketing

Δημιουργία κοινών για επαναληπτικό marketing

Μελέτη απόδοσης ανάλογα με το μοντέλο που θα επιλέξουμε.

Χρήση βιβλιοθηκών

Περιγραφή ύλης Email Marketing

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Εισαγωγή

Βασικές έννοιες και ορολογίες

Εισαγωγικές έννοιες

Σημαντικά χαρακτηριστικά

Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή

Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR

Ρυθμίσεις λογαριασμού -Χρήση πλατφόρμας

Θα γίνει παρουσίαση και χρήση των

Mailchimp

Moosend

Λίστες email

Δημιουργία λίστας

Συλλογή δεδομένων με πρακτικά παραδείγματα

Πως να δημιουργήσουμε ποιοτικές λίστες

Πρακτική εφαρμογή

Δημιουργία καμπάνιας - Είδη καμπανιών

Δημιουργία καμπάνιας

Ρυθμίσεις

Φόρμες εγγραφής

Κανόνες για ποιοτικό Subject

Ποιοτικό περιεχόμενο

Automations

Σύνδεση με ecommerce website

Περιεχόμενο που προέρχεται από eshop

Αποστολή σχετικών προϊόντων

Αυτοματοποίηση αποστολών

Cartabandonment emails- Cross selling - Upselling emails

Email sequences automation examples

Στατιστικά - Βελτιστοποίηση

Δημιουργία Segment

Α/Β testing με παραμέτρους δοκιμής

Καθαρισμός λίστας

Εργασία

Πραγματική αποστολή που θα αξιολογηθεί από τον παράδοση (open rate, click rate) και την ποιότητα του περιεχομένου

Περιγραφή ύλης για ξενοδοχειακό marketing
Η ύλη του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.
Εισαγωγικές έννοιες management

Revenue Management

Yield Management

Μελέτη ταξιδιωτών

Πως λαμβάνουν απόφαση για κράτηση.

Μελέτη εποχικότητας

Χρήση συσκευών

Στατιστικά που θα καθορίσουν το πλάνο μας

Google micro moments

Ετήσιο πλάνο

Παράγοντες που θα το καθορίσουν

Το μονοπάτι του ταξιδιώτη

Δημιουργία προφίλ πελατών σε συνδυασμό με τους στόχους του ξενοδοχείου

Εργαλεία
Μελέτη ζήτησης

Μελέτη ανταγωνισμού

Μελέτη συμπεριφοράς ταξιδιωτών

Website optimization. Στοιχεία που θα περιέχει το website του ξενοδοχείου

Αξιοποίηση αποτελεσμάτων – Data driven decisions

Τεχνικές αύξησης εσόδων
Τεχνικές αύξησης απευθείας κρατήσεων

Τεχνικές πώλησης άλλων υπηρεσιών

Τεχνικές επαναλαμβανόμενης πώλησης

Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews

Online reputation managment
Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

Διαχείριση κριτικών Tripadvisor

Google my Business, booking.com, Facebook

Τεχνικές διαχείρισης κριτικών

Online πλατφόρμες διαχείρισης και monitoring

Τεχνικές για περισσότερα θετικά reviews

Κρατήσεις
Απευθείας κρατήσεις

OTAs

Το ξενοδοχείο του μέλλοντος
Software

Τεχνολογία στα ξενοδοχεία

Περιγραφή ύλης για DIGITAL COPYWRITING & STORYTELLING

Η ύλη του σεμιναρίου:

Ένα ολοκληρωμένο Interactive σεμινάριο copywriting & storytelling που γίνεται εξ αποστάσεως.
Επιλέγετε το δικό σας project
Εργάζεστε σε πραγματικές συνθήκες
Δημιουργείτε επαγγελματικό πλάνο
Χρησιμοποιείτε στην πράξη κορυφαία εργαλεία

Πληροφορίες σεμιναρίου
Ένα πλήρες σεμινάριο Copywriting & Digital Storytelling με πρακτική εφαρμογή σε αληθινά projects 

Δημιουργία Πλάνου - Έρευνα
  • Η Συνέντευξη (Μέρος 1 & 2): Πώς να κατανοείτε τις ανάγκες του πελάτη μέσα από στοχευμένες ερωτήσεις.
  • Δομή Συνέντευξης: Οργάνωση ερωτήσεων για να διασφαλιστεί η κάλυψη όλων των αναγκαίων πληροφοριών.
  • Εντοπισμός Keywords: Βασικές τεχνικές ανάλυσης λέξεων-κλειδιών.
  • Έλεγχος Ανταγωνιστών: Πώς να αναλύετε τη στρατηγική του ανταγωνισμού.
  • Πλάνο & Αναφορές: Σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου βασισμένο στην έρευνα.
  • Μικροεργασία 1: Δημιουργία ενός βασικού πλάνου copywriting.
Πώς Γράφω Αποτελεσματικά Κείμενα για Website
  • Κείμενα Website: Δημιουργία περιεχομένου που προσελκύει το κοινό και ενισχύει την εμπειρία χρήστη.
  • Περιγραφή Προϊόντος: Πώς να περιγράψετε ένα προϊόν με τρόπο ελκυστικό και πειστικό.
  • Άρθρα Blog: Γραφή θεματολογικών άρθρων για την ενίσχυση του SEO.
  • Μικροεργασία 2: Σύνταξη περιγραφών και άρθρων.
Πώς Γράφω Κείμενα για Social Media & Google
  • Κείμενα Facebook: Σύνταξη ελκυστικών posts για αλληλεπίδραση.
  • Κείμενα Instagram: Χρήση οπτικού storytelling και σύντομων κειμένων.
  • Κείμενα Google Ads: Δημιουργία διαφημιστικών κειμένων που πείθουν.
  • Μικροεργασία 3: Σχεδιασμός κειμένων για καμπάνιες social media.
Digital Storytelling

Digital Storytelling (Μέρος 1, 2 & 3): Δημιουργία ιστοριών που ενισχύουν το brand awareness και εμπνέουν το κοινό.

Copywriting & Marketing
  • UX Writing: Κείμενα φιλικά προς τον χρήστη που ενισχύουν τη χρηστικότητα.
  • E-mail Marketing Writing: Δημιουργία προσωποποιημένων και αποτελεσματικών email.
Παραδείγματα Συγγραφής
  • Παραδείγματα Συγγραφής (Μέρος 1-4): Πρακτική εφαρμογή των αρχών με πραγματικά σενάρια.

Οι Καλύτεροι το Έκαναν Έτσι

  • Μελέτες Περίπτωσης:
    • #ASOS
    • #GUCCI
    • #NIKE
    • #NESPRESSO
    • #HILTON
Σύνοψη - Εργασίες
  • Χρήσιμα Tools: Παρουσίαση εργαλείων για copywriting & SEO.
  • Storytelling – Ταιριάζει Παντού; Πώς να προσαρμόζετε την αφήγηση σε διαφορετικά μέσα.

Τελική Εργασία

  • Από τη Θεωρία στην Πράξη: Ολοκληρωμένη δημιουργία στρατηγικού πλάνου και περιεχομένου για ένα project.

Περιγραφή ύλης AI & PROMPT ENGINEERING FOR DIGITAL MARKETING

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το AI & Prompt Engineering for Digital Marketing είναι ένα εξειδικευμένο course σχεδιασμένο για επαγγελματίες του ψηφιακού marketing που θέλουν να αξιοποιήσουν την ισχύ της τεχνητής νοημοσύνης για βέλτιστα αποτελέσματα. Μέσα από το μάθημα αυτό, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις αρχές του prompt engineering και θα μάθουν πώς να διαμορφώνουν αποτελεσματικές προτροπές (prompts) που επιτρέπουν σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) να παράγουν στοχευμένα αποτελέσματα και εξατομικευμένο περιεχόμενο για καμπάνιες, διαφημίσεις, αναλύσεις δεδομένων, και άλλες ψηφιακές εφαρμογές.

Κατανόηση των Βασικών Αρχών του Prompt Engineering

Εισαγωγή στη δημιουργία προτροπών, με έμφαση στο πώς το κατάλληλο πλαίσιο και οι οδηγίες μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα των απαντήσεων του AI.

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων AI για Δημιουργία Περιεχομένου

Χρήση εργαλείων AI για τη συγγραφή κειμένων, τη δημιουργία ιδεών για καμπάνιες, και την προσαρμογή του ύφους ανάλογα με το κοινό.

Προχωρημένες Τεχνικές Prompt Engineering

Αξιοποίηση προηγμένων τεχνικών για εξατομικευμένη επικοινωνία, όπως η ανάλυση κοινού και η ανάπτυξη περιεχομένου που μεγιστοποιεί την αλληλεπίδραση.

Ανάλυση και Βελτιστοποίηση Καμπανιών

Προσαρμογή των prompts για την ανάλυση δεδομένων και τη δημιουργία αναφορών με χρήσιμα insights, όπως την απόδοση καμπανιών και την παρακολούθηση του conversion rate.

Εξάσκηση στη Δημιουργία Εικόνων και Βίντεο με AI

Χρήση εργαλείων AI για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου και την ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων σε διαφημιστικές καμπάνιες.

Περιγραφή ύλης σεμιναρίου WordPress

Tο Σεμιναριο WordPress καλύπτει όλα τα βήματα δημιουργίας ενός website αλλά και βελτιστοποίησής του για τις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Από την πρώτη ιδέα και την έρευνα μέχρι και τις πιο εξειδικευμένες λειτουργίας για επαγγελματίες.
Ξεκινήστε μια δική σας επιχείρηση Online, διορθώστε το παλιό σας site, εργαστείτε ως επαγγελματίας, κατασκευάστε ένα πανέμορφο, αποδοτικό website και να υλοποιήσετε την online στρατηγική σας.

62 ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ WORDPRESS

Εργαστείτε σε αληθινό website που σας παρέχουμε για 1 μήνα ή σε πραγματικές συνθήκες σε δικό σας project

Η ύλη του σεμιναρίου:

Το σεμινάριο χωρίζεται σε ενότητες. Η κάθε μια είναι εμπλουτισμένη με βιντεομαθήματα, σημειώσεις, online test.

Πως επιλέγουμε το κατάλληλο hosting
Οδηγίες και προδιαγραφές που θα χρειαστούμε για ένα καλό hosting ανάλογα με τις ανάγκες μας
Εγκατάσταση – αρχικές ρυθμίσεις
Τα πρώτα βήματα για την εγκατάσταση και οι πρώτες σημαντικές ρυθμίσεις
Το περιβάλλον WORDPRESS
Μαθαίνουμε το μενού και όλες τις επιλογές για την διαχείριση του website μας
Περιεχόμενο – Δημιουργία άρθρων – σελίδων
Δημιουργία σελίδων
Δημιουργία άρθρων blog
Κατηγοριοποίηση και tags
Μενού – Widgets – Header – Footer
Διαμορφώνουμε όλες τις λειτουργικές περιοχές του website για όμορφο αλλά και αποδοτικό αποτέλεσμα
Εργασία με Page Builders
Μαθαίνουμε να εργαζόμαστε με:
WodrPress blocks
Divi builder
Elementor
Wpbakery
Πρόσθετα – Plugins
Εγκαθιστούμε και ρυθμίζουμε όλα τα απαραίτητα αλλά και λειτουργικά plugins
Δημιουργία ESHOP με WOOCOMMERCE
Όλα τα βήματα για ένα λειτουργικό e-shop
Ρυθμίσεις, προϊόντα, κατηγορίες, μεταφορικά, τρόποι πληρωμής, καλάθι αγορών
Διαχείριση ESHOP με WOOCOMMERCE
Προσθήκη προϊόντων, διαχείριση παραγγελιών για κάθε eshop
XML Μαζική διαχείριση προϊόντων

Εισαγωγή προϊόντων από XML εμπόρων

Δημιουργία XML feed για Skroutz.gr, Google shopping, Facebook shop

Στοιχεία GDPR
Σημαντικές ρυθμίσεις για να είναι το website μας 100% σύμφωνα με τους κανόνες GDPR
Εργαλεία DIGITAL MARKETING σε WordPress site
Websites που δημιουργήθηκαν στα πλαίσια των μαθημάτων με τη βοήθεια των σπουδαστών.

Δείτε σε ποιο πακέτο περιλαμβάνεται η κάθε ενότητα

22
December
ΜΕΛΕΤΗ 24|7
Online | Learn Anywhere 24|7

Copywriting & Digital Storytelling Elearning Masterclass

Μάθε τον τρόπο να γράφεις κείμενα που φέρνουν πωλήσεις  στον κόσμο του ecommerce. Ένα πλήρες σεμινάριο Copywriting & Digital Storytelling με πρακτική εφαρμογή σε αληθινά projects ...

ecommerce course
23
December
ΜΕΛΕΤΗ 24|7
Online | Learn Anywhere 24|7

eCommerce & Social Media Digital Marketing MASTERCLASS

Γίνε ειδικός του digital marketing για ηλεκτρονικό εμπόριο Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο digital marketing που γίνεται εξ αποστάσεως. Μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα και να μελετάτε στους δικούς σας χρόνους από το γραφείο σας. ...

23
December
ΜΕΛΕΤΗ 24|7
Online | Learn Anywhere 24|7

360 DIGITAL PASSPORT: Digital Marketing Masterclass

Ψάχνετε μια δυναμική καριέρα στη νέα ψηφιακή εποχή και το ηλεκτρονικό εμπόριο; Αποκτήστε όλα τα digital skills που θα ανοίξουν το δρόμο σε μοναδικές ευκαιρίες ...

26
December
ΜΕΛΕΤΗ 24|7
Online | Learn Anywhere 24|7

Social Media Masterclass | Elearning

Διαφήμισε την Επιχείρησή σου ή Ξεκίνα νέα καριέρα ως Digital Marketer χρησιμοποιώντας τα κορυφαία προϊόντα της Google ...

27
December
ΜΕΛΕΤΗ 24|7
Online | Learn Anywhere 24|7

WordPress Advanced Training Masterclass

Tο Σεμιναριο WordPress καλύπτει όλα τα βήματα δημιουργίας ενός website. Από την πρώτη ιδέα και την έρευνα μέχρι και τις πιο εξειδικευμένες λειτουργίας για επαγγελματίες. ...

No event found!
Load More
Σεμινάρια Digital Marketing | Digitalent Greece
0
    0
    SkillShop
    Δεν έχετε επιλέξει σεμινάριοΕξερευνήστε άλλα σεμινάρια