Η έννοια του online word-of-mouth μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για να προσελκύσουμε επισκέπτες στο website μας ή όπου φιλοξενούμε το περιεχόμενό μας. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσδιορίσουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά ώστε να γίνει το περιεχόμενό μας viral.
Ο κύκλος ζωής ενός viral περιεχομένου
Το περιεχόμενό μας πρέπει να είναι:
Clickable — Όταν κάποιος βλέπει πολλές πληροφορίες να δει κάτι που να αξίζει την προσοχή.
Playable — Ο επισκέπτης να το δει, να διασκεδάσει, να το προσέξει.
Shareable — Να θέλει να το μοιραστεί κερδίζοντας από το περιεχόμενο..