Οι διαφημίσεις Google adwords εξελίσσονται και μας παρουσιάζουν τις νέες διαφημίσεις shop the look
90% των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι δεν είναι απολύτως βέβαιοι για τη συγκεκριμένη μάρκα που θέλουν να αγοράσουν όταν αρχίζουν τις online αγορές τους και σχεδόν οι μισοί συμβουλεύονται blogs για να βρουν νέες τάσεις και ιδέες. Για να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα η Google δημιουργεί νέα εμπειρία διαφημίσεων.
Την περασμένη εβδομάδα, είχε ξεκινήσει ένα μοναδικό πείραμα που επιτρέπει στους ανθρώπους να εξερευνήσουν τον κόσμο της μόδας και κατάστημα με προϊόντα απευθείας από εικόνες στο google.com με μια νέα εμπειρία για τους διαφημιζόμενους λιανικής πώλησης που ονομάζεται Shop the Look.
Πως δουλεύει το Shop the Look :
Ας πούμε ότι ψάχνετε τι θα φορέσετε σε ένα γάμο. Εάν κάνετε αναζήτηση για “επίσημη ενδυμασία”, θα μπορούσατε να δείτε την εικόνα μιας δημοφιλούς fashion blogger me ένα μαύρο φόρεμα, τακούνια και γυαλιά ηλίου. Μπορείτε να αγοράσετε ακριβώς τα ίδιαή παρόμοια προϊόντα που εμφανίζονται στην εικόνα πατώντας μέσα και τη διερεύνηση των σχετικών προϊόντων που εμφανίζονται με τη μορφή των διαφημίσεων αγορών. Όπως συμβαίνει με τις τυπικές διαφημίσεις αγορών, οι διαφημιζόμενοι θα χρεώνονται με βάση το κόστος-ανά-κλικ.
Δυστυχώς οι νέες μορφές αναφέρονται σε διαφημίσεις Shopping που δεν είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα ακόμη αλλά σε άλλες χώρες.