Digital marketing budget | Πως να το υπολογίσετε!
Ποιο είναι το κατάλληλο Digital marketing budget για την επόμενη περίοδο; Αν προγραμματίζετε το digital marketing πλάνο της επόμενης περιόδου θα χρειαστεί να καθορίσετε το ποσό που θα διαθέσετε αλλά και την σωστή αναλογία για κάθε κανάλι διαδικτυακής προώθησης. Ποια...
Marketing personas, ο πλήρης οδηγός
Η δημιουργία των marketing personas είναι πολύ σημαντική για την χάραξη της στρατηγικής μιας επιχείρησης και καθοριστική για όλα τα επόμενα βήματα σχεδιασμού περιεχομένου και επιλογής καναλιών διαδικτυακής προώθησης. Marketing personas: Ποιο είναι το προφίλ των...
Διαφημίστε το eshop σας με Adwords Ad customizers (en)
Αν έχετε ένα eshop με χιλιάδες προϊόντα και τιμές που αλλάζουν, χρησιμοποιήστε αυτή την δυνατότητα του Adwords. Διαβάστε περισσότερα (en) Learn how you can use ad customizers in AdWords to power your ads with real-time updates, count down to events, and dynamically...
SEO Η σωστή του χρήση και πως μπορεί να βοηθήσει στην διαφήμιση της ιστοσελίδας.
Τι είναι SEO Το SEO ανήκει στην κατηγορία του Digital Marketing. To Digital Marketing σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φανεί πιο χρήσιμο από το κλασσικό Marketing και με αρκετά χαμηλότερο κόστος. Το SEO χρησιμοποιείται για την διαφήμιση και την προώθηση μιας...
Πως θα κάνω το περιεχόμενό μου “Viral?
Η έννοια του online word-of-mouth μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για να προσελκύσουμε επισκέπτες στο website μας ή όπου φιλοξενούμε το περιεχόμενό μας. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσδιορίσουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά ώστε να γίνει το περιεχόμενό μας...
Structuring Google Shopping Campaigns
Ποια είναι η καλύτερη δομή μιας καμπάνιας Google? H Laura Collins αναλύει ποιες πρακτικές είναι καλύτερες για τους πελάτες της. Μια από τις πιο χρήσιμες δυνατότητες των διαφημίσεων Shopping campaigns είναι η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων προϊόντων κατά...