Το Digitalent Insights είναι το content hub της Digitalent, αφιερωμένο σε επαγγελματίες, στελέχη και επιχειρηματίες που θέλουν να αξιοποιήσουν το digital marketing και την τεχνητή νοημοσύνη για ανάπτυξη και εξέλιξη.
Εδώ θα βρεις:
-
Στρατηγικές και πρακτικά εργαλεία για digital marketing, AI και business growth.
-
Αναλύσεις τάσεων που επηρεάζουν την αγορά, την καριέρα και τις δεξιότητές σου.
-
Οδηγούς και Learning Paths, ώστε να δημιουργήσεις ένα προσωπικό μονοπάτι εκπαίδευσης.
Το Insights λειτουργεί ως πυξίδα για το μέλλον της ψηφιακής στρατηγικής, με στόχο να σε βοηθήσει να πάρεις καλύτερες αποφάσεις, να αναβαθμίσεις τις δεξιότητές σου και να ξεχωρίσεις σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα.
Agile sales & marketing CRM
Τα συστήματα Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία σύγχρονη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με πελάτες αλλά και τις προοπτικές πωλήσεων. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση τεχνολογίας με στόχο να οργανώσει, να αυτοματοποιήσει και να...
Εργαλείο αναζήτησης αγορών
Βρείτε νέες αγορές με το Εργαλείο αναζήτησης αγορών Χρησιμοποιήστε το Εργαλείο αναζήτησης αγορών για να βρείτε νέους πελάτες στο εξωτερικό. Καταχωρίστε λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας και στη συνέχεια επιλέξτε μια περιοχή. Μπορείτε να...
15 βιβλία για το digital marketing
Διαβάστε τα 15 βιβλία για το digital marketing που επιλέξαμε για να επεκτείνετε τις γνώσεις σας στο marketing, την Html5, τα στατιστικά Analytics, τα social media αλλά και γενικές γνώσεις που θα...
Πως να χρησιμοποιήσετε τα Rich Pins του Pinterest
Τι είναι τα Rich Pins του Pinterest? Rich Pins είναι Pins στα οποία μπορούμε να συμπεριλάβουμε επιπλέον πληροφορίες μέσα στο Pin. Υπάρχουν 6 τύποι: app, movie, recipe, article, product και places Βοηθήστε να εγκαταστήσουν την εφαρμογή σας App Pins συμπεριλαμβάνουν...
Τι μπορείτε να επιτύχετε με το Google Adwords
Το Google AdWords, το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google στο διαδίκτυο, σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζετε νέους πελάτες και να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας. Επιλέξτε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, ορίστε τον προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και...
Βρείτε τα καλύτερα keywords
Με το video από το Google Analytics μπορούμε να μάθουμε πως θα αναζητούμε τα πιο αποδοτικά keywords μέσα από το Analytics και να τα χρησιμοποιήσουμε στην βελτιστοποίηση του site μας (SEO) αλλά και για τις καμπάνιες που θα κάνουμε στο Google Adwords....
Affiliate Marketing
To Affiliate Marketing είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος Performance Marketing αλλά και η πιο «γνήσια» εκδοχή του. Ο όρος Affiliate Marketing στην ουσία περιγράφει τη σχέση ανάμεσα στον Διαφημιζόμενο (Merchant ή Advertiser) και στον Affiliate (ή Publisher), κατά την...
Digital marketing budget | Πως να το υπολογίσετε!
Ποιο είναι το κατάλληλο Digital marketing budget για την επόμενη περίοδο; Αν προγραμματίζετε το digital marketing πλάνο της επόμενης περιόδου θα χρειαστεί να καθορίσετε το ποσό που θα διαθέσετε αλλά και την σωστή αναλογία για κάθε κανάλι διαδικτυακής προώθησης. Ποια...
Marketing personas, ο πλήρης οδηγός
Η δημιουργία των marketing personas είναι πολύ σημαντική για την χάραξη της στρατηγικής μιας επιχείρησης και καθοριστική για όλα τα επόμενα βήματα σχεδιασμού περιεχομένου και επιλογής καναλιών διαδικτυακής προώθησης. Marketing personas: Ποιο είναι το προφίλ των...
Διαφημίστε το eshop σας με Adwords Ad customizers (en)
Αν έχετε ένα eshop με χιλιάδες προϊόντα και τιμές που αλλάζουν, χρησιμοποιήστε αυτή την δυνατότητα του Adwords. Διαβάστε περισσότερα (en) Learn how you can use ad customizers in AdWords to power your ads with real-time updates, count down to events, and dynamically...
SEO Η σωστή του χρήση και πως μπορεί να βοηθήσει στην διαφήμιση της ιστοσελίδας.
Τι είναι SEO Το SEO ανήκει στην κατηγορία του Digital Marketing. To Digital Marketing σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φανεί πιο χρήσιμο από το κλασσικό Marketing και με αρκετά χαμηλότερο κόστος. Το SEO χρησιμοποιείται για την διαφήμιση και την προώθηση μιας...
Πως θα κάνω το περιεχόμενό μου “Viral?
Η έννοια του online word-of-mouth μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για να προσελκύσουμε επισκέπτες στο website μας ή όπου φιλοξενούμε το περιεχόμενό μας. Αυτό που χρειάζεται είναι να προσδιορίσουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά ώστε να γίνει το περιεχόμενό μας...
Structuring Google Shopping Campaigns
Ποια είναι η καλύτερη δομή μιας καμπάνιας Google? H Laura Collins αναλύει ποιες πρακτικές είναι καλύτερες για τους πελάτες της. Μια από τις πιο χρήσιμες δυνατότητες των διαφημίσεων Shopping campaigns είναι η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων προϊόντων κατά...









