Το νέο report “Shop Visits in Google Analytics” μετρά τους επισκέπτες στο φυσικό χώρο κάθε επιχείρησης
Το νέο report Shop Visits in Google Analytics περιέχει δεδομένα που δείχνουν το πως επηρεάζουν οι επισκέψεις στο website τις επισκέψεις σε φυσικό χώρο της επιχείρησης όπως ξενοδοχείο, εστιατόριο, κατάστημα. Είναι διαθέσιμο για επιλεγμένους διαφημιζόμενους Google ads,...
Πως να χρησιμοποιήσετε το facebook creator studio για να δημοσιεύετε στο instagram
Τώρα μπορείτε να δημοσιεύετε απευθείας στο instagram xρησιμοποιώντας το facebook creator studio. Αν και υπάρχουν πολλές εφαρμογές για την δημοσίευση περιεχομένου από τον υπολογιστή μας προς το instagram, το facebook ετοίμασε την δική του που μας επιτρέπει να...
Τέλος η στήλη “Average position” σε Google ads.
Η στήλη "Average position" θα καταργηθεί από τις Google ads. Στη θέση της οι νέες μετρήσεις “top” and “absolute top” και τα νέα metrics θα είναι: Top impression rate [Impr. (Top) %] Absolute top impression rate [Impr. (Abs. Top) %] Search top impression share [Search...
Διαφημίσεις Google Shopping – Σύντομος οδηγός για ξεκίνημα
Το Google Shopping επιτρέπει στους πελάτες σας να βρουν εύκολα και γρήγορα λίστες των προϊόν σας στην αναζήτηση Google. To Google Shopping σας προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα: Να προσελκύσετε περισσότερους αγοραστές Να ανανεώνετε εύκολα τα προϊόντα σας Να έχετε...
Facebook page audit και αρχικές ενέργειες σε 5 βήματα
Η δημιουργία μιας σελίδας στο facebook είναι αρκετά εύκολη διαδικασία. Η επιτυχία της όμως είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί γνώσεις, ταλέντο, κοινωνικότητα αλλά και αγάπη για ότι εκπροσωπεί η κάθε σελίδα. Η επαφή και η επικοινωνία με όλους τους φίλους και...
Youtube, Linkdin, Facebook και η χρήση ελληνικών χαρακτήρων
υοθ τθβε, λινκεδιν, φαψεβοοκ Σε μια εποχή που όλα ξεκινούν από μια αναζήτηση στη Google, είναι πάντα σημαντικό να ανιχνεύουμε τα trends και τις νέες τάσεις στις αναζητήσεις. Υπάρχουν πάνω από 70.000 αναζητήσεις το μήνα με keyword υοθ τθβε όσων βέβαια αναζητούν το site...
Πως η φωνητική αναζήτηση αλλάζει το SEO – Voice search SEO
Τι είναι η φωνητική αναζήτηση Ξυπνάμε το πρωί και θέλουμε πληροφορίες για τον καιρό και πληκτρολογούμε στην μηχανή αναζήτησης της Google “καιρός Αθήνα” και στη συνέχεια ίσως αναζητήσουμε μια συγκεκριμένη περιοχή της. Σε ένα άλλο σενάριο ανοίγουμε το κινητό ή την...
Μεγιστοποιήστε την απόδοση των Google ads με το optimization score
Τώρα στον λογαριασμό μας Google Ads μπορούμε να δούμε μια βαθμολογία από 0% έως 100%. Το 100% αφορά ένα λογαριασμό που είναι απόλυτα βελτιστοποιημένος και κάνει χρήση όλων των ευκαιριών και της ζήτησης. Που βρίσκεται το optimization score Η βαθμολογία βρίσκεται σε...
Online διαχείριση κριτικών ξενοδοχείου
Το 72% των ανθρώπων εμπιστεύεται τις κριτικές που διαβάζει σαν να είναι συστάσεις των φίλων του. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι κομβικό σημείο για κάθε ξενοδοχείο η σωστή και αποτελεσματική χρήση και διαχείρισή των κριτικών των πελατών Από 3/3/2018 έχει...
Δωρεάν σεμινάρια hotel digital marketing από τη Google
Δωρεάν σεμινάρια hotel digital marketing Μέσα από το Grow Greek Tourism Online σας δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξετε τις ψηφιακές σας ικανότητες και να βελτιώσετε την online παρουσία της τουριστικής σας επιχείρησης, εντελώς δωρεάν. Τι περιέχουν; Τα εκπαιδευτικά video...
Facebook targeting guide-Οδηγός στόχευσης κοινού στο facebook
Η στόχευση του facebook (Οδηγός στόχευσης κοινού στο facebook) μπορεί να αναλυθεί σε 8 βασικές κατηγορίες. Custom Audiences (Σε κάθε περίπτωση μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα κοινό με βάση δικές μας λίστες μπορούμε να ανεβάσουμε ή κοινό με βάση retargeting.) Location...
Polls in Instagram Stories. Τι είναι και πως γίνονται
Τα Polls in Instagram Stories είναι μια νέα δυνατότητα του Instagram που επιτρέπουν να δημοσιεύουμε μια φωτογραφία ή ένα βιντεο και να καλούμε τους followers να ψηφίσουν. Δημοσιεύουμε μια εικόνα ή ένα βίντεο Προσθέτουμε μια ψηφοφορία με τη ρύθμιση ενός sticker...
Πως το Geo-targeting θα αλλάξει το digital marketing
Το Geo-targeting ή γεω-εντοπισμός είναι μια νέα εξέλιξη στο marketing και φυσικά θα παίξει σημαντικό ρόλο στο digital marketing. Εφαρμόζεται με τη χρήση του GPS και μια πρόσφατη χρήση του ήταν το Pokémon Go. Ένα "πείραμα" με τεράστια επιτυχία που έδωσε την έγκριση σε...
Διαφημίσεις Facebook. Τo CTR διαφημίσεων ανά κλάδο
Οι διαφημίσεις Facebook έχουν όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη και συνεχείς βελτιώσεις. To Facebook συνεχίζει επίσης να βελτιώνεται και να γίνεται όλο και περισσότερο business-oriented. Η έρευνα που έκανε το wordstream δείχνει ποιοι είναι οι μέσοι όροι για κάθε κλάδο...
Όλα τα δωρεάν SEO Tools για Digital Marketing
Για όσους αναζητάτε δωρεάν SEO Tools για Digital Marketing βρήκαμε την πληρέστερη λίστα με πολλά και χρήσιμα εργαλεία. Έρευνα για Keywords, μελέτη ζήτησης, βελτιστοποίηση του website και πολλά ακόμη που θα σας βοηθήσουν. Keyword Research Tools: Google AdWords...
Αγγελίες εργασίας στο facebook job listings
Το facebook job listings θα προσπαθήσει να πάρει ακόμη ένα σημαντικό μέρος κοινού επαγγελματιών σε μια προσπάθεια που κάνει τον τελευταίο καιρό να κάνει την πλατφόρμα του πιο χρηστική για επαγγελματίες. Facebook job listings Έτσι μετά τις πολλές αλλαγές στη...
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων SEO. Τι αλλάζει και πως να είμαστε έτοιμοι
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων: Τι σημαίνει η απόφαση της Google να διαχωρίσει το index του Web and Mobile Search Όλες οι επιχειρήσεις πλέον έχουν σαν στόχο την Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων με στόχο την καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της Google. Η τελευταία είδηση είναι...
“Παράνομα” τα Pop-ups από την Google
Αν και η λέξη "παράνομα", για κάποιο νέο κανόνα σχετικά με την ποιότητα των websites και την καλύτερη κατάταξη μέσω του SEO, είναι περισσότερο έντονη από την πραγματικότητα, τη χρησιμοποίησα για να αναδείξω την δύναμη της Google που της δίνει η δνατότητα να ορίζει...